testy wydajności

top tematy
Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Wuchang: Fallen Feathers pokazuje, że dzięki Unreal Engine 5 można robić naprawdę ładne gry. Niestety problemy techniczne, mała transparentność twórców i dość przeciętna optymalizacja kładą się na grze cieniem.

gaming
Mikołaj Łaszkiewicz31 lipca 2025
Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers
W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 ma niskie wymagania sprzętowe, wygląda bardzo dobrze i w zasadzie pozwala grać bez obaw o wydajność peceta. Ten remake, to idealnie zoptymalizowana propozycja dla fanów serii.

gaming
Mikołaj Łaszkiewicz30 lipca 2025
W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4
Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Tales of the Shire to ogromne rozczarowanie. Gra, która miała być sielankową przygodą, okazała się technicznym koszmarem z tragiczną optymalizacją i przestarzałą grafiką. To mocny kandydat do tytułu najgorszej gry w uniwersum Tolkiena.

gaming
Mateusz Zelek28 lipca 2025
Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings
120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

RoboCop: Rogue City powraca z dodatkiem Unfinished Business. To wciąż solidna strzelanka z dobrą oprawą graficzną i świetną optymalizacją. Niestety, studio Teyon nie naprawiło starych błędów, więc glitche i problemy ze skryptami potrafią psuć zabawę.

gaming
Mateusz Zelek17 lipca 2025
120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem

Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem

Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna to remaster, ale pisany przez wielkie „R”. Firefly Studios stanęło na wysokości zadania i dostarczyło dokładnie taki produkt, jakiego fani oczekiwali. Piętą achillesową okazała się jednak kwestia trybu sieciowego.

gaming
Mateusz Zelek16 lipca 2025
Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem
Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Stellar Blade w końcu uwolniło się z okowów konsolowej ekskluzywności i zachwyca grafiką także na pecetach. Okazuje się jednak, że nie trzeba mieć najlepszego sprzętu, by się nim cieszyć, bo do komfortowej rozgrywki nada się nawet Steam Deck.

gaming
Mikołaj Łaszkiewicz10 lipca 2025
Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade
Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Death Stranding 2 idzie w ślady swojej poprzedniczki i ma szansę być jedną z najładniejszych gier obecnej generacji. Produkcja Hideo Kojimy zachwyca od pierwszej chwili i nie ma problemów z wydajnością na PlayStation 5.

gaming
Mikołaj Łaszkiewicz23 czerwca 2025
Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2
Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Nowa gra w uniwersum Control zapowiadała się ciekawie, zwłaszcza że twórcy chwalili się grafiką. Finalnie dostaliśmy, póki co grę, która nie do końca działa tak jak powinna, a to solidny problem w produkcji sieciowej.

gaming
Mateusz Zelek18 czerwca 2025
Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak
Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

The Alters wraz z całą masą Janów w końcu trafiła w nasze ręce. Pod kątem technicznym jest naprawdę dobrze, zwłaszcza wydajność bez zastosowania upscalingu. Do tego śmiga nie najgorzej na Steam Decku.

gaming
Mateusz Zelek12 czerwca 2025
Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters
Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

JDM: Japanese Drift Master – technicznie solidny, ale graficznie nierówny. Piękne auta i światła kontra plastikowe tekstury i fizyka zderzeń jak z wesołego miasteczka. Jak wypada polski drift w Japonii?

gaming
Mateusz Zelek21 maja 2025
Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master