Odwiedź nas na:
Najnowsze Monster Hunter Wilds nie jest wydajnościowym potworem, a raczej złośliwym goblinem. Niektóre aspekty optymalizacji oraz samego działania gry pozostawiają naprawdę wiele do życzenia.
Oto egzemplarz zmodyfikowanego GeForce RTX 4090, który został przetestowany przez jednego z youtuberów. Czy dwukrotnie większa pojemność pamięci VRAM przynosi wymierne korzyści w wydajności?
Co prawda początkowo nie byłem zachwycony, tak po premierze mogę śmiało stwierdzić, że Assassin’s Creed: Shadows na PS5 Pro, to idealny przykład tego, jak wykorzystać dodatkową moc konsoli Sony. Na „zwykłym” PS5 czułem się niemal jak na PS4.
Atomfall to ciekawa produkcja, która kusi nietypowym połączeniem klimatów sci-fi i postapo. Twórcy zachwalali grę pod względem wizualnym, ale trzeba uczciwie przyznać, że nie jest ona najmocniejszym aspektem gry.
Aby inZOI mogło realnie zagrozić serii The Sims, jeszcze sporo brakuje, ale pod kątem technicznym jest lepiej, niż się spodziewałam. Ambitna produkcja studia Krafton pozytywnie zaskoczyła, ale wciąż wymaga solidnego sprzętu do grania.
Monolith Soft po raz kolejny udowadnia, dlaczego to właśnie oni stają się jednym z głównych filarów gier first-party Nintendo. Czego więc możemy spodziewać się po odświeżonym i wzbogaconym o nową zawartość Xenoblade Chronicles X?
Początek 2025 roku przyniósł na rynku kart graficznych kilka ważnych premier. Ostatni tydzień miałem okazję spędzić u boku Radeona RX 9070 w wersji od Sapphire. Jak najnowsza propozycja AMD ze średniej półki cenowej wypada w grach?
Assassin's Creed: Shadows to nie kolejny odgrzewany kotlet – to graficzny skok we współczesność, ale uwaga: ta rewolucja ma swoją cenę. Czy twój komputer jest gotów na spotkanie z najpiękniejszym, ale i najbardziej wymagającym asasynem w historii?
Rise of the Ronin w 2024 roku zapisało się jako jedna z najbrzydszych gier na PS5. Teraz próbuje swoich sił na PC. Z jakim skutkiem? Cóż, brzydkie kaczątko nadal pozostaje brzydkie, a optymalizacja w wyższej rozdzielczości nie powala.
Znany youtuber przetestował „okrojonego” RTX-a 5080. Doszedł on do wniosku, że zmniejszenie ilości ROP może powodować spadki wydajności w grach o nawet 11%.