Odwiedź nas na:
Wymagania sprzętowe gier rosną i 16 GB pamięci RAM nie jest już wystarczające. Dzisiaj bezpieczny wybór to 32 GB, a czasem warto rozważyć nawet 64 GB. To przyszłościowa inwestycja, która na pewno się zwróci.
Gabe Newell uważa, że sztuczna inteligencja będzie odgrywać dużą rolę w kinematografii. Wprowadzenie AI ma być znacznie większą rewolucją, niż CGI.
Hakerzy odkryli nową metodę wykradania wrażliwych danych z chatbotów? Firma zajmująca się bezpieczeństwem przeglądarek bije na alarm.
Po zakupie komputera warto sprawdzić, czy wszystko jest zgodne z opisem. A jak nie jest – czy czasem coś nie leży luzem w obudowie. W tym opisywanym przypadku gracz otrzymał wszystkie podzespoły, lecz niekoniecznie zamontowane.
Microsoft po cichu ogłosił zakończenie wsparcia dla Windows 11 SE – mało znanej wersji systemu operacyjnego. Instytucje edukacyjne korzystające z urządzeń w niego zaopatrzone będą musiały zaplanować migrację na nowsze oprogramowanie.
W tym artykule znajdziecie hierarchię kart graficznych na rok 2025. Ponadto omawiamy w nim dostępne w sprzedaży GPU, a także opisujemy najważniejsze terminy przewijające się przez ich specyfikacje techniczne.
W tym artykule pochylamy się nad kartą graficzną GeForce RTX 2080. Sprawdzamy jej specyfikacją techniczną, a także co do powiedzenia na jej temat miały branżowe media w momencie jej premiery.
Całkiem dobry sprzęt potrafi czasem wylądować w śmieciach przez drobną usterkę lub niewiedzę jego posiadacza. Na szczęście istnieją ludzie ze smykałką do techniki, którzy mogą im dać drugie życie.
Epic Games otwarcie konfrontuje się z problemem optymalizacji w grach wykorzystujących silnik Unreal Engine 5. Podczas specjalnej prezentacji na Unreal Fest 2025 firma przedstawiła twórcom gier analizę najczęstszych przyczyn spadków wydajności, wskazując, że wiele z nich leży po stronie stosowanych praktyk deweloperskich, a nie samej technologii.
Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory to jedna z produkcji, które pokazywały, jak wielka moc drzemała w pierwszym Xboksie. Studio Ubisoft Montreal pokazywało, na co stać tę konsolę.
Wuchang: Fallen Feathers pokazuje, że dzięki Unreal Engine 5 można robić naprawdę ładne gry. Niestety problemy techniczne, mała transparentność twórców i dość przeciętna optymalizacja kładą się na grze cieniem.