futurebeat.pl NEWSROOM Ten smartfon świeci w ciemności. Nothing Phone (2a) w edycji limitowanej owocem pracy fanów Ten smartfon świeci w ciemności. Nothing Phone (2a) w edycji limitowanej owocem pracy fanów Nothing Phone (2a) doczeka się limitowanej edycji z innowacyjnym designem, zaprojektowanym przez społeczność. mobileKrystian Łukasik16 października 2024 Źrodło fot. Ayay CV | Unsplashi Spis treści: Unikalny projekt społecznościPrezentacja i premiera już niedługoDodatkowe informacje Firma Nothing, znana z transparentnych słuchawek i smartfonów o unikalnym designie, szykuje się do wypuszczenia nowej wersji swojego popularnego modelu Phone (2a). Tym razem jednak nie chodzi o zwykłą zmianę koloru, ale o coś znacznie bardziej intrygującego – świecenie w ciemności. Unikalny projekt społecznościNowy wariant, nazwany Nothing Phone (2a) Community Edition, powstaje w ramach projektu, w którym fani marki mieli realny wpływ na wygląd urządzenia. Społeczność Nothing brała udział w konkursach na projekt obudowy, tapety, opakowania, a nawet kampanii marketingowej. Powiązane:Świetnie wyceniony smartfon, który potrafi zachwycić ekranem i aparatem. Recenzja Motorola Edge 60 Fusion Zwycięski projekt obudowy, o nazwie „Fosforescencja”, zakłada wykorzystanie specjalnego materiału, który po naświetleniu emituje światło w ciemności. Autorem tego niecodziennego pomysłu jest duet projektantów – Kenta Akasaki i Astrid Vanhuyse. Tak prezentuje się Nothing Phone (2a) Community Edition w świetle dziennym Nothing Phone (2a) Community Edition świecący w ciemności Dzięki nowatorskiemu wykorzystaniu materiałów, projekt Kenta i Astrid jest wierny wizji marki Nothing. Nieprzesadnie poważny, sensowny, ale przy tym nieoczekiwany. Ich koncepcja, Fosforescencja, została dobrze zrealizowana, z ciekawą historią i świetnym konceptem. Duet wyraźnie przemyślał, jak zakomunikować inspirację dla swojego projektu i jak mógłby on funkcjonować w ramach naszej istniejącej linii produktów. Oprócz świecącej obudowy, Nothing Phone (2a) Community Edition otrzyma również unikalne tapety i opakowanie, zaprojektowane przez innych zwycięzców konkursu. Wszystkie elementy wizualne będą nawiązywać do motywu przewodniego, jakim jest fosforescencja. Opakowanie Nothing Phone (2a) Community Edition Prezentacja i premiera już niedługoOficjalna prezentacja i premiera Nothing Phone (2a) Community Edition odbędzie się 30 października o godzinie 13:00 naszego czasu (via Twitter/X). Podczas wydarzenia poznamy bliżej autorów zwycięskich projektów i dowiemy się więcej na temat samego smartfona. Nie wiadomo jeszcze, ile egzemplarzy tego unikalnego modelu trafi do sprzedaży. Można się jednak spodziewać, że będzie to bardzo limitowana edycja. Dodatkowe informacjePoza nowym wyglądem, Nothing Phone (2a) Community Edition nie powinien różnić się specyfikacją od standardowej wersji. Oznacza to, że użytkownicy mogą liczyć na ten sam wydajny procesor, dobry aparat i intuicyjny system operacyjny. Ku waszej uwadze polecamy również nasze relacje związane z marką Nothing: Nothing Phone (2a) Plus jeszcze w tym roku trafi do sprzedaży. W środku umieszczono unikalny procesorMotorola, Samsung i Apple mogą wywieszać białą flagę, bo rywalizacja z Nothing Phone 2 nie ma sensu. Ten smartfon niszczy konkurencję wyglądem i cenąNothing Phone (2a) sprzedaje się świetnie, pierwszego dnia nabywców znalazło 100 tys. sztukCzytaj więcej:Ten smartfon za mniej niż 1000 zł nie boi się robić rzeczy inaczej. Recenzja CMF Phone 2 Pro POWIĄZANE TEMATY: mobile smartfony urządzenia mobilne Krystian Łukasik Krystian Łukasik Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej. Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione Dzięki temu sprzętowi zagrasz w The Last of Us w pociągu. PlayStation Portal to furtka do przenośnej rozgrywki Dzięki temu sprzętowi zagrasz w The Last of Us w pociągu. PlayStation Portal to furtka do przenośnej rozgrywki Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu Świetna passa AMD. Firma osiąga rekordowe udziały w rynku procesorów Świetna passa AMD. Firma osiąga rekordowe udziały w rynku procesorów