futurebeat.pl NEWSROOM Fani PlayStation mówią: Ta gra na PS4 z 2019 roku wciąż ma najlepsze modele postaci w historii: „Jak oni to zrobili? Fani PlayStation mówią: Ta gra na PS4 z 2019 roku wciąż ma najlepsze modele postaci w historii: „Jak oni to zrobili? Fani Death Stranding zachwycają się realizmem postaci w grze, mimo upływu lat i wydania gry na starszą generację konsol. gamingKrystian Łukasik7 października 2024 Źrodło fot. Społeczność Steam - AnimalMother444i Spis treści: Death Stranding – niezwykła jakość postaciKojima i dbałość o detale Chociaż piękna grafika w grach wideo jest ważna, to wierne odwzorowanie aktorów w postaciach cyfrowych to zupełnie inna liga. Właśnie to osiągnięcie zachwyca w tytule Death Stranding z 2019 roku, stworzonym przez legendarnego Hideo Kojimę. Death Stranding – niezwykła jakość postaciFani na Reddicie nie mogą wyjść z podziwu nad realizmem postaci, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że gra powstała na ponad 10 letnią konsolę PlayStation 4, a ostatnio ukazała się nawet na urządzenia Apple. Użytkownik JACK_AXEFIST rozpoczął dyskusję, publikując zbliżenia postaci Mama z podpisem: „Gra na PS4 z 2019 roku wciąż ma NAJLEPSZE skany aktorów, jakie widziałem, jak zespół Kojimy to zrobił?”. Post zyskał ogromną popularność, zbierając ponad 7700 głosów poparcia i prawie 400 komentarzy. Gracze jednogłośnie zgadzają się, że modele postaci w Death Stranding są nie tylko szczegółowe, ale i doskonale oddają wygląd aktorów, którzy wcielili się w poszczególne role. Powiązane:Ten tani zamiennik pada do PS4 potrafi wszystko, a nawet więcej niż oryginalny DualShock W grze pojawiają się znani aktorzy, tacy jak: Norman Reedus jako Sam Porter Bridges;Margaret Qualley jako Mama; Léa Seydoux jako Fragile; Mads Mikkelsen jako Cliff Unger;Guillermo del Toro jako Deadman;Nicolas Winding Refn jako Heartman;Tommie Earl Jenkins jako Die-Hardman;Troy Baker jako Higgs Monaghan. Co ciekawe, Death Stranding działa na silniku Decima, stworzonym przez Guerrilla Games, znanym z wykorzystania w grach Horizon: Zero Dawn i Horizon: Forbidden West. Obie te produkcje również słyną z wysokiej jakości modeli postaci. Kojima i dbałość o detaleEntuzjazm fanów dotyczy nie tylko wierności w odwzorowaniu aktorów, ale również dbałości o detale. Jeden z użytkowników Reddita przywołał ciekawostkę z Metal Gear Solid 2, innej gry Kojimy, gdzie w 2001 roku na PlayStation 2 zaimplementowano topiące się kostki lodu. Naprawdę, ten facet (Hideo Kojima – przyp. red.) zajmuje się czarną magią. To ten sam człowiek, który zrobił topiące się kostki lodu w jakimś zapleczu w MGS2, na PlayStation 2. […] Możesz strzelić do wiadra, a ono rozrzuci kostki, które stopią się w małe kałuże, zanim wyparują. Poziom szczegółowości, jaki Kojima tworzy i wymaga w swoich grach, jest moim zdaniem jednym z wyróżników tego, że jest prawdziwym artystą – pisze Malbranch. W wątku znajdziemy również liczne komentarze podkreślające rolę pasji i zaangażowania Kojimy: Kojima dba o gry. Ewidentnie kocha swoje dzieła i tworzy je z pasją. Która z firm deweloperskich w dzisiejszych czasach może się tym pochwalić? – SverhU Sam Kojima od czasu do czasu dzieli się kulisami powstawania swoich produkcji. Jego relacje możemy znaleźć na platformie społecznościowej X: Choć niektórzy uważają Kojimę za przereklamowanego, większość osób docenia jego artystyczne podejście i wkład w rozwój branży gier wideo. Death Stranding to bez wątpienia jeden z przykładów, które wyznaczają nowe standardy w dziedzinie grafiki i realizmu. Już w przyszłym roku ma się ukazać sequel chwalonej produkcji Kojimy – Death Stranding 2: On the Beach, które zapowiada się równie imponująco pod względem wizualnym. Wszystko wskazuje na to, że Japończyk po raz kolejny zaprezentuje technologiczny majstersztyk i dostarczy graczom niezapomnianych wrażeń. Ku waszej uwadze polecamy również: Karton może oszukać robota; Hideo Kojima miał racjęDeweloper The Last of Us Part 1 ujawnia sekretny skrót na ekranie głównym, którego prawie nikt nie zauważyłPo DLSS i ray tracingu nadchodzi nowa technologia Nvidii. Gry będą jeszcze piękniejsze, nawet na starszym sprzęcie Czytaj więcej:Po 11 latach od premiery, liczba aktywnych graczy PS4 zrównała się z grającymi na PS5 POWIĄZANE TEMATY: gaming PlayStation 4 Krystian Łukasik Krystian Łukasik Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej. Nowy przeciek daje nam wgląd w specyfikację jednej z kart graficznych Intel Arc Battlemage Nowy przeciek daje nam wgląd w specyfikację jednej z kart graficznych Intel Arc Battlemage Google może iść w ślady Apple i połączyć ChromeOS i Androida w jeden system Google może iść w ślady Apple i połączyć ChromeOS i Androida w jeden system Kolejny krok w stronę Steam Decka 2? SteamOS otrzymał wsparcie dla DLSS 3 Kolejny krok w stronę Steam Decka 2? SteamOS otrzymał wsparcie dla DLSS 3 Nvidia może zalać rynek nowymi kartami graficznymi. 5 modeli z rodziny RTX 5000 ma pojawić się w najbliższych miesiącach Nvidia może zalać rynek nowymi kartami graficznymi. 5 modeli z rodziny RTX 5000 ma pojawić się w najbliższych miesiącach Czy hashtagi działają na Bluesky? Sprawdzamy i odpowiadamy Czy hashtagi działają na Bluesky? Sprawdzamy i odpowiadamy