Odwiedź nas na:
Mimo upływu ponad dekady od premiery, Grand Theft Auto V wciąż otrzymuje istotne ulepszenia techniczne, co potwierdza najnowsza aktualizacja oznaczona numerem 1.71. Wprowadza ona dla posiadaczy wersji Enhanced na PC, dwie nowe opcje ray tracingu, które znacząco podnoszą jakość wizualną wirtualnego świata.
Doom: The Dark Ages to najładniejsza odsłona w historii serii, ale za jakość grafiki płaci się tu ilością klatek na sekundę. Ponadto bez path tracingu gra wygląda dobrze, ale nie tak dobrze, jak wyglądało to na zwiastunach.
Może i fani nie doczekają się kontynuacji, ale za to odświeżenia 21-letniego Half-Life 2 już tak! Half-Life 2 RTX to projekt Orbifold Studios, który wykorzystuje nowinki graficzne, ale przy okazji nieźle męczy nawet wysokiej klasy konfiguracje.
Aktualizacja DXR 1.2 wprowadza wiele ulepszeń, w pewnym względzie faworyzując path tracing. To także nowe API i wiele odświeżonych narzędzi dla twórców.
Nvidia zaprezentowała demo prezentujące imponujące możliwości technologii RTX Neural Shader. Internauci zwracają jednak uwagę na pewne problemy.
Nvidia ogłosiła datę premiery dema Half-Life 2 RTX. W wersję testową zagramy jeszcze w tym miesiącu.
Premiera nowych Radeonów odbędzie się już za dwa dni, ale gracze moją obawy o funkcję śledzenia promieni, która ukazała się w najnowszym materiale od AMD.
Twórcy nadchodzącej gry RPG Clair Obscur: Expedition 33 podzielili się swoimi doświadczeniami z pracy z Unreal Engine 5. Przejście na nowy silnik przyniosło zespołowi zarówno korzyści, jak i wyzwania.
Wyjątkowo wysokie wymagania sprzętowe do Doom: The Dark Ages przywołują wspomnienia sprzed kilkunastu lat, kiedy ogrywaliśmy Grand Theft Auto IV, który wyciskał siódme poty nawet z najmocniejszych pecetów.
Wśród graczy PC toczy się dyskusja na temat efektywności kart graficznych z 8 GB VRAM w obliczu rosnących wymagań nowych gier. Wielu użytkowników Reddita dzieli się swoimi doświadczeniami.