Odwiedź nas na:
Może i fani nie doczekają się kontynuacji, ale za to odświeżenia 21-letniego Half-Life 2 już tak! Half-Life 2 RTX to projekt Orbifold Studios, który wykorzystuje nowinki graficzne, ale przy okazji nieźle męczy nawet wysokiej klasy konfiguracje.
Aktualizacja DXR 1.2 wprowadza wiele ulepszeń, w pewnym względzie faworyzując path tracing. To także nowe API i wiele odświeżonych narzędzi dla twórców.
Nvidia zaprezentowała demo prezentujące imponujące możliwości technologii RTX Neural Shader. Internauci zwracają jednak uwagę na pewne problemy.
Nvidia ogłosiła datę premiery dema Half-Life 2 RTX. W wersję testową zagramy jeszcze w tym miesiącu.
Premiera nowych Radeonów odbędzie się już za dwa dni, ale gracze moją obawy o funkcję śledzenia promieni, która ukazała się w najnowszym materiale od AMD.
Twórcy nadchodzącej gry RPG Clair Obscur: Expedition 33 podzielili się swoimi doświadczeniami z pracy z Unreal Engine 5. Przejście na nowy silnik przyniosło zespołowi zarówno korzyści, jak i wyzwania.
Wyjątkowo wysokie wymagania sprzętowe do Doom: The Dark Ages przywołują wspomnienia sprzed kilkunastu lat, kiedy ogrywaliśmy Grand Theft Auto IV, który wyciskał siódme poty nawet z najmocniejszych pecetów.
Wśród graczy PC toczy się dyskusja na temat efektywności kart graficznych z 8 GB VRAM w obliczu rosnących wymagań nowych gier. Wielu użytkowników Reddita dzieli się swoimi doświadczeniami.
Twórcy Warhammera 40000: Darktide nie są zainteresowani implementacją ray tracingu. W wywiadzie zdradzili, że śledzenie promieni nie pojawi się nawet w wersji gry przeznaczonej na PlayStation 5 Pro.
Portal 2 RTX Remix to modyfikacja wprowadzająca path tracing do kultowej gry Valve. Jak się okazuje, sprawia ona, że nawet karty takie jak RTX 4080 mają problem z utrzymaniem wysokiej liczy klatek.