Odwiedź nas na:
Problemy techniczne dotknęły niektórych posiadaczy PC-towej wersji Helldivers 2 po wdrożeniu ostatniej łatki przez studio Arrowhead. Gra zaczęła wymagać wsparcia dla instrukcji procesora AVX2, co stanowi barierę dla komputerów wyposażonych w starsze CPU.
Choć Assassin's Creed Shadows już teraz prezentuje się znakomicie na PlayStation 5 Pro, Ubisoft zamierza wycisnąć z konsoli jeszcze więcej. Jedna z przyszłych aktualizacji ma wprowadzić wsparcie dla PlayStation Spectral Super Resolution.
Menadżer ds. PR w Warhorse, Tobias Stolz-Zwilling, podzielił się kulisami produkcji Kingdom Come Deliverance 2. Wynika z nich, że to Xbox Series S pomógł w optymalizacji tytułu.
Capcom testuje Monster Hunter Wilds w drugiej otwartej becie, ale gracze zgłaszają problemy z płynnością działania, zwłaszcza na PC.
Wiemy, dlaczego Black Myth: Wukong wciąż nie pojawił na się na konsolach Xbox Series X i S. Według jednego z deweloperów Game Science powodem jest to, że sprzęt Microsoftu jest za słaby z powodu ograniczonej pamięć RAM.
Optymalizacja Half-Life 2 była problemem, dopóki Valve nie przeprowadziło ankiety sprzętowej wśród graczy.
Otwarte testy bety Monster Hunter Wilds zdają się wskazywać na to, że prawdziwy komfort z rozgrywki będziemy mieć dopiero na PS5 Pro. Na bazowej wersji konsoli gra zdaje się nie mieć najlepszej wydajności.
BioWare ujawniło, jak Dragon Age: The Veilguard wykorzysta moc PlayStation 5 Pro.
Wygląda na to, że obawy twórców Stalkera 2 o wersję na Xbox Series S były przedwczesne.
Okazuje się, że optymalizacja gier wcale nie jest taka trudna i kilka prostych zmian w kodzie może nawet ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę fps. Tylko dlaczego deweloperzy nie stosują tych metod?