futurebeat.pl NEWSROOM Half-Life 2: RTX to hołd dla gry, który docenią fani PC. NVIDIA świętuje 20-lecie wydania produkcji Half-Life 2: RTX to hołd dla gry, który docenią fani PC. NVIDIA świętuje 20-lecie wydania produkcji Firma Valve świętuje 20-lecie wydania kultowego Half-Life 2. W ramach uczczenia tego hitu z gatunku akcji, NVIDIA i Obifold Studios połączyły siły, aby wprowadzić do gry ray tracing. gamingFilip Węgrzyn14 listopada 2024 Źrodło fot. Valve, Orbifold Studiosi Half-Life 2 od studia Valve to zdecydowanie jeden z największych hitów ostatnich 20 lat i podobnie, jak oryginalna odsłona, był pod pewnymi względami technologiczną rewolucją w przemyśle gier wideo. Tak się właśnie składa, że już 16 listopada będzie miało miejsce dwudziestolecie wydania tego kultowego tytułu. Z tej okazji nad produkcją pochyliła się NVIDIA oraz Orbifold Studios, które to wprowadziły do dzieła zupełnie nową głębie, jaką jest RTX On i ray tracing. Powiązane:Czy 8 GB VRAM to już za mało w 2024 roku? Pecetowa społeczność uspokaja i radzi Na oficjalnym kanale YouTube marki NVIDIA GeForce ukazał się film, oddający hołd marce Half-Life, a zwłaszcza drugiej odsłonie. Materiał możecie obejrzeć poniżej: Half-Life 2 RTX ukaże się już wkrótce, choć data nie została sprecyzowana, jako darmowe rozszerzenie dla posiadaczy produkcji na Steam. Na obecną chwilę nie wiemy też jakie będą wymagania sprzętowe DLC. Z opisu wynika, że tytuł będzie wspierany przez DLSS 3.5, ray tracing, ray reconstruction oraz Reflex. Można zatem założyć, że konieczna będzie jedna z kart GeForce RTX z nowszych generacji. Twórcy rozszerzenia, Orbifold Studios, nie są przypadkową grupą deweloperów. To stworzony przez fanów serii Half-Life zespół, głównie modderów, którzy w przeszłości produkowali popularne modyfikacje, m.in. Half-Life 2: VR, Remade Assets, Project 17, Raising the Bar: Redux. Orbifold Studios zadbało nie tylko o wprowadzenie i zintegrowanie gry z najnowszymi technikami NVIDIA, ale też wprowadzili zupełnie nowe wersje assetów, tekstur, powiększyli liczbę poligonów wśród postaci niezależnych. Całość będzie ponadto dostępna w rozdzielczości 4K. Jeśli jesteście ciekaw, jak prezentują się efekty pracy studia, to zachęcamy do powyższego materiału wideo. POWIĄZANE TEMATY: gaming ray tracing Nvidia RTX Filip Węgrzyn Filip Węgrzyn Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest autorem newsów w dziale technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory. W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast Koniec wsparcia, początek zmian. ASUS z Windowsem 11 to bezpieczna i nowoczesna alternatywa Koniec wsparcia, początek zmian. ASUS z Windowsem 11 to bezpieczna i nowoczesna alternatywa To optymalne płyty główne do nowego komputera. Zobacz możliwości Gigabyte B860 To optymalne płyty główne do nowego komputera. Zobacz możliwości Gigabyte B860 Grasz w QHD? Sprawdź Radeona RX 9070 z obsługą FSR 4 Grasz w QHD? Sprawdź Radeona RX 9070 z obsługą FSR 4 Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i