futurebeat.pl NEWSROOM Dragon Age: The Veilguard zaoferuje ray tracing nawet na konsolach Dragon Age: The Veilguard zaoferuje ray tracing nawet na konsolach Na targach gamescom 2024 na stanowisku Nvidii można zobaczyć 10-minutowy gameplay z Dragon Age: The Veilguard. W trakcie rozmowy z mediami twórcy tego tytułu zdradzili m.in., że będzie on oferował technologię ray tracingu nawet na konsolach. gamingMiłosz Szubert23 sierpnia 2024 Źrodło fot. EAi Spis treści:Technologie w Dragon Age: The Veilguard na PCRay tracing również na konsolach Dragon Age: The Veilguard (w Polsce funkcjonujące również pod nazwą Dragon Age: Straż Zasłony) jest jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów RPG tego roku. Jednym z jego mocnych stron ma być oprawa graficzna. To właśnie nią chwalili się przedstawiciele studia BioWare podczas tegorocznych targów gamescom (via Wccftech). Technologie w Dragon Age: The Veilguard na PCW Kolonii Dragon Age: The Veilguard można zobaczyć na stoisku firmy Nvidia. Niestety, gra nie została udostępniona w wersji grywalnej, a jedynie w formie 10-minutowego gameplayu. Jest ono uruchomiane na laptopie wyposażonym w kartę GeForce RTX 4090 (który jest mniej więcej odpowiednikiem procesora graficznego RTX 4080 na komputerze stacjonarnym) i działa na nim całkiem płynnie, nawet z włączonymi wszystkimi „wodotryskami”. Jak chwalą się przedstawiciele BioWare, „pecetowa” wersja tej produkcji będzie obsługiwała m.in. DLSS 3. AMD FSR 2.2, Intel XeSS i monitory ultrawide. Poza tym możemy spodziewać się braku ogranicznika liczby klatek na sekundę oraz specjalnej opcji, dzięki której dostosujemy pole widzenia bohaterów. W końcu, pojawi się też ray tracing. Po jego uruchomieniu będziemy mogli cieszyć się pięknymi odbiciami oraz okluzją otoczenia. Ponadto twórcy przygotowali opcję Ultra RT, która dodatkowo podbije jakość tych efektów. Ray tracing również na konsolachCo jednak najciekawsze, jak dowiedział się dziennikarz serwisu Wccftech, z ray tracingu w Dragon Age: The Veilguard będą mogli cieszyć się również osoby grające na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Niestety, przedstawiciele BioWare nie chcieli podać więcej szczegółów na ten temat. Jednak możemy spodziewać się, że technologia ta będzie musiała być w pewnym stopniu ograniczona, żeby była w stanie działać na wymienionych urządzeniach w zadowalający sposób. Na przykład wycięta zostanie okluzja otoczenia na rzecz samych odbić. Lecz o tym, jak będzie w istocie, przekonamy się 31 października. Wówczas to Dragon Age: The Veilguard zadebiutuje na PC, PlayStation 5 oraz Xboksie Series X/S. POWIĄZANE TEMATY: gaming Nvidia ray tracing Miłosz Szubert Miłosz Szubert Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube. Nawet po Black Friday Amazon nie zwalnia tempa. Zestaw głośników LG z łącznością Bluetooth w gigantycznej obniżce ceny Nawet po Black Friday Amazon nie zwalnia tempa. Zestaw głośników LG z łącznością Bluetooth w gigantycznej obniżce ceny One UI 7 Beta już dostępna; Polska w elitarnym gronie państw, w których Samsung udostępnił nowy interfejs One UI 7 Beta już dostępna; Polska w elitarnym gronie państw, w których Samsung udostępnił nowy interfejs Jak sprawić by stary system audio obsługiwał Spotify i Bluetooth? Kluczowy jest mały gadżet za 100 zł Jak sprawić by stary system audio obsługiwał Spotify i Bluetooth? Kluczowy jest mały gadżet za 100 zł Astrofotografia to nie fizyka czarnej dziury. Podpowiadamy jak rozpocząć przygodę z fotografowaniem nocnego nieba Astrofotografia to nie fizyka czarnej dziury. Podpowiadamy jak rozpocząć przygodę z fotografowaniem nocnego nieba Bez mocnego procesora lepiej nie podchodzić; znamy wymagania sprzętowe Kingdom Come Deliverance 2 Bez mocnego procesora lepiej nie podchodzić; znamy wymagania sprzętowe Kingdom Come Deliverance 2