futurebeat.pl NEWSROOM „Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności”; Monster Hunter Wilds na konsolach ma działać w 60 fpsach „Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności”; Monster Hunter Wilds na konsolach ma działać w 60 fpsach Twórcy gry Monster Hunter Wilds potwierdzili obniżenie minimalnych wymagań sprzętowych na PC. Konsolowe wersje gry zaoferują tryb priorytetu grafiki i tryb priorytetu liczby klatek na sekundę, z wyjątkiem Xbox Series S, który będzie działał w 30 FPS. gamingKrystian Łukasik20 grudnia 2024 Źrodło fot. Monster Hunter Wilds | Steami Spis treści: Dwa tryby graficzne na PS5 i Xbox Series XPatch dla PS5 Pro w dniu premieryObniżone wymagania na PC i narzędzie benchmarkowe Capcom, podczas wczorajszego livestreamu dedykowanego grze Monster Hunter Wilds, uspokoił graczy i zapowiedział, że problemy z wydajnością zauważone w becie zostały rozwiązane. Tytuł na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X ma działać w 60 klatkach na sekundę. Powiązane:Sony o krok przed konkurencją; tylko PS5 Pro obsłuży pełny ray tracing w Assassin’s Creed Shadows W podczas tego wydarzenia, reżyser gry Yuya Tokuda podzielił się również szczegółami dotyczącymi wydajności Monster Hunter Wilds na konsolach. Potwierdził on, że problemy z płynnością, na które skarżyli się gracze po testach wersji beta, zostały rozwiązane. Wersja beta nie osiągała założonej przez nas wydajności. Szczerze mówiąc, była to wcześniejsza wersja, która nie była w pełni zoptymalizowana i występowały pewne problemy z renderowaniem grafiki w trybie priorytetu liczby klatek na sekundę – przyznał Tokuda. Tokuda zapewnił także, że w finalnej wersji gry poprawiono detale takie jak futro i pióra, a płynność rozgrywki „zbliża się do docelowych 60 klatek na sekundę”. Dwa tryby graficzne na PS5 i Xbox Series XZarówno PlayStation 5, jak i Xbox Series X będą oferować dwa tryby graficzne z identycznymi ustawieniami: Tryb Priorytetu Grafiki: 30 klatek na sekundę, z rozdzielczością renderowania 3072x1728 i upscalem do rozdzielczości 4K (3840x2160).Tryb Priorytetu Klatek: 60 klatek na sekundę, z rozdzielczością renderowania 1920x1080 i upscalem do rozdzielczości 4K (3840x2160).Xbox Series S będzie obsługiwać tylko jeden tryb graficzny, z rozdzielczością 1920x1080 i 30 klatkami na sekundę. Patch dla PS5 Pro w dniu premieryTokuda potwierdził również, że w dniu premiery zostanie udostępniona łatka dla konsoli PlayStation 5 Pro, która poprawi grafikę. Więcej szczegółów na ten temat zostanie ujawnionych bliżej premiery. Obniżone wymagania na PC i narzędzie benchmarkoweZespół deweloperski pracuje również nad obniżeniem minimalnych wymagań sprzętowych dla wersji PC. To dobra wiadomość, zwłaszcza w świetle niedawnej bety Monster Hunter Wilds, która ujawniła poważne problemy z optymalizacją. Gra działała bowiem z niską płynnością nawet na bardzo mocnych konfiguracjach, takich jak RTX 4070. Twórcy rozważają również wydanie narzędzia benchmarkowego, które pomoże graczom sprawdzić, czy ich komputer poradzi sobie z grą. Premiera Monster Hunter WildsMonster Hunter Wilds zadebiutuje 28 lutego 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. POWIĄZANE TEMATY: gaming PS5 / PlayStation 5 Xbox Series X / Xbox Series S PS5 Pro / PlayStation 5 Pro Krystian Łukasik Krystian Łukasik Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej. Wyciekły ceny Xbox Ally i Xbox Ally X. Jeśli okażą się prawidłowe, to nie jest tak źle, jak myślałem Wyciekły ceny Xbox Ally i Xbox Ally X. Jeśli okażą się prawidłowe, to nie jest tak źle, jak myślałem Gracz znalazł najlepsze zastosowanie dla portu USB w Switchu 2, przypominając społeczności o starym, dobrym Game Boyu Gracz znalazł najlepsze zastosowanie dla portu USB w Switchu 2, przypominając społeczności o starym, dobrym Game Boyu Gracz włącza komputer trzymając dwa kable razem - wygląda to tak, jakby próbował zrobić zwarcie w samochodzie Gracz włącza komputer trzymając dwa kable razem - wygląda to tak, jakby próbował zrobić zwarcie w samochodzie Asus zaprezentował kartę RTX 5090 o wartości pół miliona dolarów. To efekt użycia 5 kilogramów złota w procesie produkcji Asus zaprezentował kartę RTX 5090 o wartości pół miliona dolarów. To efekt użycia 5 kilogramów złota w procesie produkcji Fan Nintendo znalazł w drodze do pracy całkowicie zniszczony kartridż z Zeldą na konsolę 3DS - i z jakiegoś powodu: nadal działa Fan Nintendo znalazł w drodze do pracy całkowicie zniszczony kartridż z Zeldą na konsolę 3DS - i z jakiegoś powodu: nadal działa