Odwiedź nas na:
Problemy techniczne dotknęły niektórych posiadaczy PC-towej wersji Helldivers 2 po wdrożeniu ostatniej łatki przez studio Arrowhead. Gra zaczęła wymagać wsparcia dla instrukcji procesora AVX2, co stanowi barierę dla komputerów wyposażonych w starsze CPU.
Monster Hunter Wilds napsuło graczom krwi przez fatalną optymalizację. Gwoździem do trumny Capcomu jest bug, który zmniejsza siłę obrażeń.
Niektórzy gracze uważają, że powolne działanie gry może być wynikiem błędu w pliku konfiguracyjnym. Dokładniejsza analiza problemu sugeruje coś zupełnie innego.
Premiera Monster Hunter Wilds już za nami, a gra, mimo dużego zainteresowania, boryka się z pewnymi problemami technicznymi. Jednym z nich jest kwestia oprawy graficznej, która może wydawać się mniej atrakcyjna, niż można by oczekiwać. Istnieje jednak prosty sposób na jej poprawę, niezależnie od posiadanego sprzętu.
Starsze, 32-bitowe gry korzystające z efektów fizyki PhysX, stwarzają problemy dla posiadaczy najnowszych kart graficznych serii GeForce RTX 50. Z powodu wycofania wsparcia dla 32-bitowego CUDA, obliczenia PhysX obciążają procesor, powodując znaczne spadki wydajności.
Najnowsza aktualizacja Marvel's Spider-Man 2 na PC usuwa technologię Anti-Lag 2. Okazało się, że oprogramowanie to powodowało błędy i wyłączanie się gry u użytkowników kart graficznych Radeon.
Capcom testuje Monster Hunter Wilds w drugiej otwartej becie, ale gracze zgłaszają problemy z płynnością działania, zwłaszcza na PC.
Konwersja Marvel's Spider-Man 2 na komputery osobiste spotkała się z falą krytyki ze strony graczy, którzy doświadczyli wielu problemów technicznych. Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za port, wydało już pierwszą łatkę, ale społeczność wciąż zgłasza liczne usterki, od problemów z grafiką po niestabilność działania produkcji.
Przez ostatnie dni ocena Assassin’s Creed: Origins spadła do „mieszanej”. Znamy powód.
Najnowsza aktualizacja systemu Windows 11 (wersja 24H2) wprowadziła nieoczekiwane problemy dla graczy. Funkcja Auto HDR, mająca na celu poprawę jakości obrazu, powoduje nieprawidłowe wyświetlanie kolorów, a w niektórych przypadkach awarie gier. Microsoft na szczęście jest świadom zaistniałych problemów.