futurebeat.pl NEWSROOM Wadliwe sterowniki Nvidia Game Ready 572 pod lupą. „To może być najgorsza premiera GPU jaką widziałem” Wadliwe sterowniki Nvidia Game Ready 572 pod lupą. „To może być najgorsza premiera GPU jaką widziałem” RTX-y 30, 40 i 50 borykają się z problemami spowodowanymi przez sterowniki Nvidia Game Ready 572. Sprawie tej postanowiło przyjrzeć się Gamer Nexus. gamingAgnieszka Adamus8 kwietnia 2025 Źrodło fot. Unsplash | Christian Wiedigeri Od dłuższego czasu w sieci pojawiają się doniesienia na temat sterowników Nvidia Game Ready 572.XX. Wiele osób skarży się na problemy z crashami w trakcie rozgrywki czy niższą wydajnością. Problemowi postanowiło przyjrzeć się Gamer Nexus. Udało im się nie tylko odtworzyć problemy występujące na RTX-ach 30, 40 i 50, ale wskazać potencjalne rozwiązania. Wielomiesięczne problemy ze sterownikami Game Ready 572.XXPierwsze problemy ze sterownikami pojawiły się na początku tego roku. Wówczas zaczęły spływać raporty o tym, że najnowsza ich wersja Nvidii może powodować istotne problemy. Głos w tej sprawie zabrali nawet deweloperzy takich produkcji jak inZoi czy The First Berserker: Khazan wystosowali odpowiednie komunikaty i zasugerowali powrót do starszych wydań. Doniesienia te na własnej skórze przetestowali Gamer Nexus. Na podstawie setek wpisów na Reddicie spróbowali oni odtworzyć część z błędów. Efekty nie są zaskakujące. Problemy faktycznie występują. Co więc udało się skopiować? Przyjrzymy się kilku przykładom. Zawieszanie się Cyberpunka 2077 podczas ładowania.Crash Marvel Rivals podczas włączania generowania klatek. Gamer Nexus udało się ustalić również, że błędy te występują w konkretnych warunkach. Przykładowo dużym problemem okazują się dwa monitory. Kolejność ich podpięcia ma znaczenie w tej sytuacji. Świetnie pokazał to przypadek Cyberpunka 2077, gdzie zamienienie portów spowodowało, że problem przestał występować. Okazuje się również, że za problemy odpowiadają technologie takie jak DLSS oraz G-Sync. Wyłącznie ich również powoduje, że część błędów przestaje występować. Można więc spróbować je wyłączyć, by zniwelować ryzyko crasha. Oczywiście ostateczne rozwiązanie powinno przyjść od Nvidii. Kiedy jednak pojawią się poprawki? Tego nie wiadomo. POWIĄZANE TEMATY: gaming bugi / problemy techniczne (gry) Nvidia Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać