Odwiedź nas na:
Meta kładzie coraz większy nacisk na monetyzację popularnego komunikatora WhatsApp. W znanej aplikacji pojawiły się właśnie reklamy, wykorzystujące lokalizację oraz aktywność użytkownika.
YouTube zmienia podejście do moderacji treści i łagodzi zasady obowiązujące na platformie. Filmy zawierające kontrowersyjne lub wcześniej niedozwolone wątki mogą teraz pozostać dostępne, jeśli uznane zostaną za istotne z punktu widzenia debaty publicznej.
To najwyższy czas, by sprzeciwić się wykorzystaniu Waszych publicznych danych z Facebooka i Instagrama do trenowania sztucznej inteligencji Meta.
20 lat temu, Bill Gates wygłosił prognozę, która dla wielu mogła brzmieć mało prawdopodobnie. Przewidział on, że dominacja iPoda nie potrwa długo, a jego miejsce zajmą bardziej wszechstronne urządzenia – smartfony. Po dwóch dekadach widać wyraźnie, jak trafna okazała się ta analiza.
W ramach dostosowań do europejskich przepisów o ochronie danych, Meta informuje o zamiarze wykorzystania publicznych treści z Facebooka i Instagrama do ulepszania Meta AI. Jednocześnie korporacja udostępnia użytkownikom mechanizm pozwalający na wyrażenie sprzeciwu wobec tego konkretnego celu przetwarzania danych. Wyjaśnijmy jak z niego skorzystać.
Wewnętrzne dokumenty i wypowiedzi kluczowych osób ujawniają rosnącą presję oraz miliardowe straty generowane przez ten ambitny, lecz kontrowersyjny projekt.
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza do branży IT, budząc obawy o przyszłość zawodów związanych z programowaniem. Tym razem oliwy do ognia niepewności dolewa swoimi słowami twórca Facebooka.
Chcesz zapisać film z Facebooka na swoim urządzeniu? Dowiedz się, jak to zrobić, dzięki naszemu praktycznemu poradnikowi.
Koniec z dziwnymi treściami w aktualnościach. Meta testuje funkcję, która pozwoli na zresetowanie algorytmu Instagrama.
Okazuje się, że Meta Quest 3S to kot w worku, a raczej poprzednia generacja gogli pod płaszczykiem nowego, budżetowego wydania.