futurebeat.pl NEWSROOM Sony miało wstrzymać produkcję PS VR2 ze względu na nagromadzenie zapasów. Sprzedaż daleka od oczekiwań koncernu Sony miało wstrzymać produkcję PS VR2 ze względu na nagromadzenie zapasów. Sprzedaż daleka od oczekiwań koncernu Według plotek i przecieków okulary wirtualnej rzeczywistości od Sony nie sprzedają się tak dobrze, jak zakładała firma. gamingAnita Zych18 marca 2024 Źrodło fot. Unsplash | Triyansh Gilli Z początkiem ubiegłego roku swoją premierę miały gogle wirtualnej rzeczywistości Sony PS VR2. W tamtym czasie przedpremierowo jeden z członków naszej redakcji miał okazję przetestować wspomniane urządzenie i zrobiło ono pozytywne wrażenie, jeśli chodzi o ogół doświadczeń. Teraz, jak podaje portal Bloomberg, prawdopodobnie PS VR2 nie jest tak atrakcyjne, jak założyła japońska firma. Anonimowe źródła donoszą, że sprzedaż akcesorium do konsoli PlayStation 5 znacząco spadła od daty jego premiery. Jak możemy przeczytać, redakcji Bloomberg udało się dotrzeć do osób, które dostarczyły więcej informacji odnośnie do aktualnej sytuacji PS VR2. Anonimowi informatorzy donoszą, że od czasu premiery sprzedaż gogli wirtualnej rzeczywistości spadła, a zapasy wyprodukowanych urządzeń, jakie posiada Sony, nadal rosną. Na poparcie tych słów zaczerpnięto wiedzy od firmy IDC, śledzącej dostawy do sprzedawców wyżej wymienionych okularów i jak twierdzą, z każdym kwartałem liczba realizowanych dostaw z PS VR2 znacznie spada. Pomimo tych informacji, Francisco Jeronimo z IDC, zauważył ruch w kategorii okularów wirtualnej rzeczywistości. Prawdopodobnie wynika to z niedawnej premiery Apple Vision Pro, co spowodowało, że ludzie na nowo zaczęli się interesować rozwiązaniami VR. Pod wcześniej wspomnianym wpisem na platformie X wywiązała się dyskusja, w której internauci powątpiewają w przedstawione przecieki i spekulacje. Sony odmówiło udzielenia komentarza w tej sprawie, co nie pozwala na potwierdzenie lub obalenie informacji, dostarczonych przez anonimowych informatorów. Problemy z okularami VRTakashi Mochizuki w swoim artykule zwraca uwagę na problemy związane z przyciągnięciem nowych użytkowników do korzystania z okularów wirtualnej rzeczywistości. Możemy do nich zaliczyć trudności w pozyskaniu twórców treści, którzy sprawiliby, że platformy VR stałyby się atrakcyjniejsze. Głównie chodzi tutaj o osoby, zajmujące się projektowaniem gier wspieranych technologią VR oraz aplikacji, dostosowanych do tego typu urządzeń. Ograniczona biblioteka tytułów na pewno nie zmotywuje nowych graczy do sięgnięcia po okulary wirtualnej rzeczywistości, tak samo jak ich obecna cena. Jest to kolejny czynnik, składający się na ogół problemów - nierzadko za gogle VR musimy zapłacić tyle, co za nową konsole. Dla niektórych nie jest to opłacalne oraz atrakcyjne, biorąc pod uwagę wcześniej wspomniany fakt wąskiego wachlarza wyboru dostępnych tytułów. POWIĄZANE TEMATY: gaming Sony plotki i przecieki PlayStation VR wirtualna rzeczywistość Anita Zych Anita Zych Zainteresowanie technologią oraz światem gier komputerowych rozwijała od najmłodszych lat, rozpoczynając ją od największych klasyków w branży. Zafascynowana rozgrywką w Diablo II, przygodami Bezimiennego w Górniczej Dolinie oraz rozwijaniem cywilizacji w Age Of Empires, chciała kreować własne historie nieustraszonych bohaterów dzięki rysunkowi i pisaniu pierwszych komiksów. W późniejszych latach pogłębiała swoją wiedzę na temat technologii dzięki podjęciu studiów ściśle związanych z inżynierią oprogramowania. Dzięki temu poznała nowe możliwości, jeśli chodzi o gamedev – projektowanie modeli 3D, rysunki koncepcyjne oraz budowanie świata wirtualnego stały się dla niej bardziej przystępne dzięki zrozumieniu zasad programowania. W przyszłości chciałaby stworzyć własną grę. Komputery z AI nie przyspieszają pracy, ale Intel już wie, dlaczego Komputery z AI nie przyspieszają pracy, ale Intel już wie, dlaczego Microsoft subtelny jak zawsze. Przypomnienie o końcu wsparcia Windowsa 10 ciężko będzie przegapić Microsoft subtelny jak zawsze. Przypomnienie o końcu wsparcia Windowsa 10 ciężko będzie przegapić Fatalny upscaling i wymagane konto PSN potrafią skutecznie zepsuć zabawę. Recenzja techniczna LEGO Horizon Adventures Fatalny upscaling i wymagane konto PSN potrafią skutecznie zepsuć zabawę. Recenzja techniczna LEGO Horizon Adventures Gracz nie otrzymuje zapłaty za swoją pracę, a na koniec w „nagrodę” dostaje wysokiej klasy PC z RTX 4090 Gracz nie otrzymuje zapłaty za swoją pracę, a na koniec w „nagrodę” dostaje wysokiej klasy PC z RTX 4090 „Ochrona przed miliarderami” to ważna cecha Bluesky według Jay Graber, szefowej portalu „Ochrona przed miliarderami” to ważna cecha Bluesky według Jay Graber, szefowej portalu