futurebeat.pl NEWSROOM No Man's Sky można odpalić na PS5 Pro w 8K No Man's Sky można odpalić na PS5 Pro w 8K Premiera PS5 Pro to pora na przygodę dla fanów Sony, którzy stale odkrywają zmiany w swoich ulubionych grach. Wygląda na to, że również Hello Games usprawniło swoją flagową produkcję na PlayStation 5 Pro, No Man’s Sky. gamingFilip Węgrzyn6 listopada 2024 1 Źrodło fot. Hello Gamesi Za nami premiera PlayStation 5 Pro i choć recenzje wskazują, że nie jest to rewolucyjny produkt, tak wielu fanów marki z ekscytacją eksploruje swoje ulubione gry w poszukiwaniu wszelkich usprawnień ponad oryginalną wersją konsoli. Okazuje się, że wiele produkcji otrzymało ulepszenia względem wydania na podstawowe PS5 i wśród zgromadzonych znalazło się również No Man’s Sky. Kiedyś niekochane dziecko studia Hello Games, które po tysiącach słów krytyki otrzymało od rodziców miłość, na którą zasługiwało i po latach aktualizacji jest powodem do dumy dla Sean’a Murray’a. Powiązane:Sony ujawniło oficjalną cenę PS5 Pro. Jest taniej niż można się było spodziewać Jak możemy dowiedzieć się z licznych źródeł, No Man’s Sky otrzymało prawdziwy lifting względem wersji na oryginalne PlayStation 5. Mało tego, teraz wszyscy posiadacze przerośniętych telewizorów 8K mogą cieszyć się rozgrywką właśnie w tej rozdzielczości, ale tylko w 30 klatkach na sekundę, bo byłoby za pięknie. Jeśli jesteście fanami 60 fps-ów, to niestety musicie się zadowolić marnym 4K. Zastanawiacie się pewnie, jak to jest możliwe? A no okazuję się, że laury trzeba przypisać najnowszej technice PSSR Sony, która jest takim autorskim odpowiednikiem DLSS od Nvidii. Więcej informacji na temat technologii znajdziecie w naszym tekście. No Man’s Sky zaliczyła nie tylko upgrade’u rozdzielczości. Usprawnione zostało również oświetlenie, refleksy mają znacznie wyższą jakość i ponadto poprawiona została okluzja otoczenia, chociaż każdy pececiarz wie, że tę funkcję należy wyłączyć zaraz po pierwszym uruchomieniu gry. Zaktualizowany ma zostać również wersja na PlayStation VR 2, ale to dopiero plany na najbliższą przyszłość. Mimo wszystko imponuje, że Hello Games się postarał, bo ich tytuł jest drugim w historii z dostępem do 8K na konsoli PS5. Czytaj więcej:Efekt PS5 Pro. Dostępność napędów do PS5 spada, obecność scalperów rośnie POWIĄZANE TEMATY: gaming Sony Interactive Entertainment PS5 / PlayStation 5 PS5 Pro / PlayStation 5 Pro Filip Węgrzyn Filip Węgrzyn Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest autorem newsów w dziale technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory. WeTransfer chciał wykorzystywać prywatne pliki użytkowników do szkolenia AI. Teraz serwis się tłumaczy WeTransfer chciał wykorzystywać prywatne pliki użytkowników do szkolenia AI. Teraz serwis się tłumaczy OpenAI uruchamia agenta AI, który może kontrolować cały komputer OpenAI uruchamia agenta AI, który może kontrolować cały komputer Ta wtyczka do Steam Decka znacząco poprawia wydajność. Problemem może być jednak stabilność Ta wtyczka do Steam Decka znacząco poprawia wydajność. Problemem może być jednak stabilność Ta strzelanka wyciskała ostatnie soki z PlayStation 2. Black od twórców Burnouta do dzisiaj może robić wrażenie Ta strzelanka wyciskała ostatnie soki z PlayStation 2. Black od twórców Burnouta do dzisiaj może robić wrażenie 120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business 120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business