futurebeat.pl NEWSROOM Gry na PS5 Pro wyglądają gorzej, bo korzystają ze starszej wersji PSSR Gry na PS5 Pro wyglądają gorzej, bo korzystają ze starszej wersji PSSR Nie wszystkie gry na PS5 Pro mogą pochwalić się poprawkami oprawy graficznej. Jak się okazuje, winna jest zastosowana wersja PSSR. gamingAgnieszka Adamus19 listopada 2024 Źrodło fot. Star Wars Jedi: Survivori Wraz z premierą PS5 Pro Sony zaprezentowało światu całkiem nową technologię – PSSR. Ta technologia skalowania rozdzielczości miała w teorii poprawić jakość oprawy graficznej we wszystkich tytułach na konsoli. Rzeczywistość okazała się jednak kompletnie inna. Jak się okazuje, winna ma być zastosowana wersja rozwiązania. Powiązane:PS5 Pro nie uratuje GTA 6 przed 30 FPS? Eksperci z Digital Foundry wyjaśniają Niedawno Star Wars Jedi: Survivor otrzymało aktualizację dedykowaną PS5 Pro. Niestety nie była ona specjalnie udana. Wiele osób skarżyło się na liczne artefakty graficzne pojawiające się na ekranie. Sytuacja prezentuje się najgorzej przy włączonym ray tracinguu. Z resztą podobnych problemów można doświadczyć w Dragon’s Dogma 2. W przypadku Star Wars Jedi: Survivor na forum ResetERA powstał specjalny wątek, w którym ludzie omawiają sytuację związaną z aktualizacją na PS5 Pro i jej stanem technicznym. Wśród komentujących znalazł się deweloper, kryjący się pod pseudonimem Koralsky. W swoim poście zdradził on, że sytuacja wynika z wykorzystania starszej i zarazem mniej dopracowanej wersji PSSR. Star Wars Jedi: Survivor powstało na silniku Unreal Engine 4 i korzysta z SDK 9. To nie pozwala skorzystać w najnowszej wersji PSSR.Niestety ze względy na NDA, deweloper nie jest w stanie podać dodatkowych informacji. Post ten w pewnym stopniu rzucił światło na to jak działa PSSR i dlaczego nie sprawdza się dobrze w każdym tytule. Pokazuje to również, że nadchodzące produkcje będą posiadały lepszą wersję tej technologii. Czytaj więcej:PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) będzie działać we wszystkich grach na PS5 Pro POWIĄZANE TEMATY: gaming PS5 / PlayStation 5 PS5 Pro / PlayStation 5 Pro Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Jeden z największych producentów samochodów właśnie przyznał: samochody elektryczne nie są jego celem Jeden z największych producentów samochodów właśnie przyznał: samochody elektryczne nie są jego celem Fan odtwarza Pokémon Red & Blue w pełnym 3D. Jego projekt pokazuje region Kanto jak nigdy dotąd Fan odtwarza Pokémon Red & Blue w pełnym 3D. Jego projekt pokazuje region Kanto jak nigdy dotąd „To powinien być nowy standard”: Asrock wprowadza płytę główną AM5 z 25 portami USB „To powinien być nowy standard”: Asrock wprowadza płytę główną AM5 z 25 portami USB SpaceX osiągnęło niesamowite sukcesy dzięki statkowi kosmicznemu Starship. Problem polega na tym, że pracownicy płacą za to wysoką cenę SpaceX osiągnęło niesamowite sukcesy dzięki statkowi kosmicznemu Starship. Problem polega na tym, że pracownicy płacą za to wysoką cenę 120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS 120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS