futurebeat.pl NEWSROOM FSR 3.1 jest już dostępny i trafił do 5 gier, AMD obiecuje spory wzrost liczby klatek FSR 3.1 jest już dostępny i trafił do 5 gier, AMD obiecuje spory wzrost liczby klatek AMD zaprezentowało technologię skalowania obrazu FSR 3.1. Już teraz ma być dostępna w 5 tytułach. gamingKamil Cuber28 czerwca 2024 Źrodło fot. AMD.i Wczoraj firma AMD ogłosiła wprowadzenie nowej wersji technologii skalowania obrazu FSR 3.1. Po raz pierwszy została ona zapowiedziana w marcu bieżącego roku. Nowa wersja FSR ma rozwiązywać kilka problemów, z którymi borykała się technologia oraz udostępnić ją dla większej liczby deweloperów. Oczywiście „czerwoni” poprawili także samo skalowanie obrazu, co powinno zwiększyć ilość wyświetlanych klatek. Czego więc możemy spodziewać się po omawianej aktualizacji? Powiązane:Ten procesor AMD jest pod wieloma względami niesamowity - i gracze będą sięgać po niego przez wiele długich lat Zgodnie z udostępnionymi informacjami, FSR 3.1 ma ograniczać problemy z migotaniem oraz rozmywaniem się obrazu. Zazwyczaj były one widoczne w trakcie szybkiego poruszania się obiektów na ekranie. Więc najbardziej tę poprawę docenią gracze, preferujący bardziej dynamiczne gry. FSR 3.1 ma ograniczać występowanie tzw. ghostingu, a więc pojawiania się smug lub cieni za poruszającymi się w tytułach obiektami. Aby lepiej zobrazować omawiane zmiany, AMD przygotowało film porównujący FSR 2.2 oraz FSR 3.1. Nowa wersja skalowania obrazu od „czerwonych” ma także zapewnić większą ilość fps-ów. Zależnie od tytułu, FSR może nawet czterokrotnie zwiększyć ilość wyświetlanych klatek podczas gry w 4K oraz 1440p. AMD wprowadziło również nowy tryb skalowania, określany jako „Native AA”. Poniżej możecie zapoznać się z wykresem przedstawiającym wyniki wydajności w kilku tytułach. Wyniki wydajności opublikowane przez AMD. | Źródło: AMD. Należy jednak zaznaczyć, że FSR 3.1 nie jest dostępne we wszystkich produkcjach, znajdujących się na powyższym wykresie. Obecnie jedynie 5 tytułów otrzymało jego obsługę. Są to: Horizon Forbidden West Complete Edition Ratchet & Clank: Rift ApartMarvel's Spider-Man RemasteredMarvel's Spider-Man: Miles MoralesGhost of Tsushima: Director's CutJuż wkrótce technologia skalowania obrazu ma zawitać także do God of War Ragnarök. Zmian doczekał się także generator klatek, który jest częścią FSR 3.1. Standardowo, aby go uruchomić, należało także korzystać ze skalowania obrazu od AMD. Jednak teraz będzie można z niego korzystać również z rozwiązaniami oferowanymi przez konkurencję, na przykład DLSS czy XeSS. Amerykański gigant nie zapomniał także o deweloperach. FSR otrzymał obsługę Vulkan i Xbox Game Development Kit (GDK). Czytaj więcej:Wszystko o Radeon RX 7700 XT. Baza danych kart graficznych POWIĄZANE TEMATY: gaming AMD Kamil Cuber Kamil Cuber Z GRYOnline.pl związał się w 2022 roku, jest autorem tekstów o tematyce sprzętowej. Swoją przygodę z pisaniem rozpoczynał jeszcze w gimnazjum, biorąc udział w konkursach organizowanych przez producentów z branży elektronicznej. Następnie przy okazji zakupu nowego komputera zainteresował się sprzętem, stopniowo coraz lepiej poznając rynek komputerowy. Zagorzały fan komputerów i gier single-player, choć nie odrzuci też zaproszenia do gry w szachy oraz Foxhole’a. Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać