futurebeat.pl NEWSROOM AMD przedstawia FSR 3.1, ma zapewnić lepszy obraz we wspieranych grach AMD przedstawia FSR 3.1, ma zapewnić lepszy obraz we wspieranych grach ADM zaprezentowało FSR 3, czyli ulepszoną wersję swojej technologii upscalingu. Ma ona zapewnić lepszą jakość obrazu. techAgnieszka Adamus21 marca 2024 Źrodło fot. Unsplash | Timothy Dykesi W sierpniu ubiegłego roku AMD zaprezentowało światu FSR 3. Był on swojego rodzaju konkurencją dla DLSS od Nvidii, ponieważ pozwala na generowanie dodatkowych klatek w grach. Jak się okazuje „czerwoni” nadal ulepszają swoją technologię. Zapowiedziano właśnie jej ulepszoną wersję – FSR 3.1. Powiązane:Wszystko o Radeon RX 7700 XT. Baza danych kart graficznych Jakie ulepszenia wprowadziło AMD? Obejmują one między innymi to, co najbardziej interesuje graczy, czyli poprawki w jakości wyświetlanego obrazu. Zmniejszono rozmycia powstające wokół ruchomych obiektów. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć więcej szczegółów.FSR 3.1 będzie również kompatybilny z innymi technologiami upscalingu.Pierwszą grą, do której zawita FSR 3.1 jest Ratchet & Clank: Rift Apart. Na ten moment nie wiadomo jednak kiedy dokładnie to nastąpi. AMD poinformowało jedynie, że ma to nastąpić w tym roku. Dodatkowo w drugim kwartale, kod źródłowy kod źródłowy technologii zostanie udostępniony w GPUOpen. Ma to ułatwić jej implementację w grach. AMD miało po drodze kilka niezbyt pozytywnych sytuacji związanych z jakością FSR 3. Warto tutaj przypomnieć sobie chociażby sytuację z Nightingale. Deweloperzy ze studia Inflexion Games usunęli bowiem tę technologię ze względu na fakt, że powodowała ona liczne błędy. FSR 3 usunięty z Nightingale ze względu na „znaczną liczbę” awarii gry przypisywanych technologii AMD Z drugiej strony jednak pojawiły się również głosy zachwalające FSR 3. 11 bit studios przyznali, że dzięki tej technologii mogli sobie pozwolić na dodanie większej liczby detali do Frostpunka 2. AMD FSR 3 chwalone przez twórców Frostpunka 2Możliwe, że FSR 3.1 będzie przyjęte bardziej jednogłośnie. Na ten moment jednak ciężko to przewidzieć, ponieważ technologia nie jest jeszcze dostępna w grach. Czytaj więcej:Podstawowy, ale szybki w grach procesor na przyszłościową podstawkę AM5 POWIĄZANE TEMATY: tech AMD Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. „To powinien być nowy standard”: Asrock wprowadza płytę główną AM5 z 25 portami USB „To powinien być nowy standard”: Asrock wprowadza płytę główną AM5 z 25 portami USB SpaceX osiągnęło niesamowite sukcesy dzięki statkowi kosmicznemu Starship. Problem polega na tym, że pracownicy płacą za to wysoką cenę SpaceX osiągnęło niesamowite sukcesy dzięki statkowi kosmicznemu Starship. Problem polega na tym, że pracownicy płacą za to wysoką cenę 120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS 120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS Opuścił Windowsa w poszukiwaniu alternatywy. Wrócił dla niezawodności w codziennej pracy Opuścił Windowsa w poszukiwaniu alternatywy. Wrócił dla niezawodności w codziennej pracy Dawid i Goliat od Intela - wydajny Arc B580 TITAN NOX od Sparkle, oraz potężny Arc Pro B60 Dual z 48 GB VRAM Dawid i Goliat od Intela - wydajny Arc B580 TITAN NOX od Sparkle, oraz potężny Arc Pro B60 Dual z 48 GB VRAM