futurebeat.pl NEWSROOM AMD przedstawia FSR 3.1, ma zapewnić lepszy obraz we wspieranych grach AMD przedstawia FSR 3.1, ma zapewnić lepszy obraz we wspieranych grach ADM zaprezentowało FSR 3, czyli ulepszoną wersję swojej technologii upscalingu. Ma ona zapewnić lepszą jakość obrazu. techAgnieszka Adamus21 marca 2024 Źrodło fot. Unsplash | Timothy Dykesi W sierpniu ubiegłego roku AMD zaprezentowało światu FSR 3. Był on swojego rodzaju konkurencją dla DLSS od Nvidii, ponieważ pozwala na generowanie dodatkowych klatek w grach. Jak się okazuje „czerwoni” nadal ulepszają swoją technologię. Zapowiedziano właśnie jej ulepszoną wersję – FSR 3.1. Powiązane:ASRock w końcu komentuje awarie Ryzenów 9000 na swoich płytach głównych. Znamy potencjalną przyczynę problemów Jakie ulepszenia wprowadziło AMD? Obejmują one między innymi to, co najbardziej interesuje graczy, czyli poprawki w jakości wyświetlanego obrazu. Zmniejszono rozmycia powstające wokół ruchomych obiektów. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć więcej szczegółów.FSR 3.1 będzie również kompatybilny z innymi technologiami upscalingu.Pierwszą grą, do której zawita FSR 3.1 jest Ratchet & Clank: Rift Apart. Na ten moment nie wiadomo jednak kiedy dokładnie to nastąpi. AMD poinformowało jedynie, że ma to nastąpić w tym roku. Dodatkowo w drugim kwartale, kod źródłowy kod źródłowy technologii zostanie udostępniony w GPUOpen. Ma to ułatwić jej implementację w grach. AMD miało po drodze kilka niezbyt pozytywnych sytuacji związanych z jakością FSR 3. Warto tutaj przypomnieć sobie chociażby sytuację z Nightingale. Deweloperzy ze studia Inflexion Games usunęli bowiem tę technologię ze względu na fakt, że powodowała ona liczne błędy. FSR 3 usunięty z Nightingale ze względu na „znaczną liczbę” awarii gry przypisywanych technologii AMD Z drugiej strony jednak pojawiły się również głosy zachwalające FSR 3. 11 bit studios przyznali, że dzięki tej technologii mogli sobie pozwolić na dodanie większej liczby detali do Frostpunka 2. AMD FSR 3 chwalone przez twórców Frostpunka 2Możliwe, że FSR 3.1 będzie przyjęte bardziej jednogłośnie. Na ten moment jednak ciężko to przewidzieć, ponieważ technologia nie jest jeszcze dostępna w grach. Czytaj więcej:Czy to koniec problemów z jakością FSR? AMD zaprezentowało nowe funkcje upscalera POWIĄZANE TEMATY: tech AMD Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Weryfikacja wieku w Internecie zostanie zaostrzona. UE wprowadza nowe przepisy Weryfikacja wieku w Internecie zostanie zaostrzona. UE wprowadza nowe przepisy Nowa generacja kontrolerów Joy-Con dla Nintendo Switch 2. Czym różnią się od poprzedników? Nowa generacja kontrolerów Joy-Con dla Nintendo Switch 2. Czym różnią się od poprzedników? Gadu-Gadu mówi: zaraz wracam. Po 25 latach istnieniach zmieni się w „super aplikację o globalnych ambicjach” Gadu-Gadu mówi: zaraz wracam. Po 25 latach istnieniach zmieni się w „super aplikację o globalnych ambicjach” Obawy o baterię w Nintendo Switch 2 były słuszne? Sprawdzamy jej czas pracy w praktyce Obawy o baterię w Nintendo Switch 2 były słuszne? Sprawdzamy jej czas pracy w praktyce Sprzedawca psuje premierę Nintendo Switcha 2 i wysyła graczom bony o wartości 40 złotych w ramach przeprosin, ale e-maile są puste Sprzedawca psuje premierę Nintendo Switcha 2 i wysyła graczom bony o wartości 40 złotych w ramach przeprosin, ale e-maile są puste