futurebeat.pl NEWSROOM Chcecie zagrać w Resident Evil na iOS? Możecie tylko, jak macie Internet Chcecie zagrać w Resident Evil na iOS? Możecie tylko, jak macie Internet Fani mobilnego Resident Evil są rozczarowani. Capcom wprowadził niespodziewane ograniczenie: aby uruchomić te gry na iOS, trzeba mieć teraz stabilne połączenie z siecią. gamingDanuta Repelowicz5 września 2024 Źrodło fot. Capcomi Capcom zdecydował się wprowadzić dość zaskakujące ograniczenie na systemie iOS. Chcąc zagrać w Resident Evil 4 Remake, Resident Evil Village lub Resident Evil 7 będzemy musieli mieć dostęp do Internetu. To dość dziwna decyzja, szczególnie w kontekście popularności mobilnych gier offline – idealnych na długie podróże czy dojazdy do pracy. O ile sam fakt przeniesienia tych gier na mobilne platformy budził spory entuzjazm, tak obecne wymagania mogą skutecznie go ugasić. Koniec z trybem offlineWszystko zaczęło się od posta na subredditcie iOSGaming, gdzie użytkownik Hall_Such opublikował zrzut ekranu z nowym komunikatem Capcom: W odróżnieniu od wersji na Steamie czy Epic Games, w które można grać w trybie offline, posiadacze iOS muszą mieć stałe połączenie internetowe podczas rozgrywki. Wywołało to falę krytyki ze strony fanów, którzy poddają pod wątpliwość zasadność tego posunięcia. Powiązane:iPhone 16 - dwie karty SIM. Tłumaczymy, co i jak Czy to wpłynie na sprzedaż? Już teraz można się spodziewać, że tak. Wyniki sprzedaży Resident Evil 7 na iOS już wcześniej były rozczarowujące – gra nie przyniosła Capcomowi nawet 30 tysięcy dolarów przychodu. Teraz nadzieje na poprawę wyników wydają się jeszcze bardziej odległe. Szczególnie, że wielu graczy zamierza wystąpić o zwrot pieniędzy za grę. Największy problem będą mieli właściciele iPadów oraz osoby często podróżujące – długie loty czy godziny spędzone w komunikacji miejskiej już nie będą idealnym momentem na zanurzenie się w świecie Resident Evil. Pozostaje mieć nadzieję, że Capcom zmieni swoją decyzję. Bo choć sama możliwość uruchomienia tych gier na urządzeniach mobilnych jest świetnym rozwiązaniem, to co z tego, skoro bez dostępu do internetu i tak tego nie zrobimy. Czytaj więcej:Kolejne plotki o iPhone 17 Air sugerują, że otrzymamy jeszcze mniejsza baterię niż w Samsungu Galaxy S25 Edge POWIĄZANE TEMATY: gaming Apple iOS Danuta Repelowicz Danuta Repelowicz Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni. Karty graficzne w 2025 roku. Ranking wydajności i hierarchia 38 najważniejszych GPU Karty graficzne w 2025 roku. Ranking wydajności i hierarchia 38 najważniejszych GPU Wszystko o Radeon RX 9070. Baza danych kart graficznych Wszystko o Radeon RX 9070. Baza danych kart graficznych Kolejne plotki o iPhone 17 Air sugerują, że otrzymamy jeszcze mniejsza baterię niż w Samsungu Galaxy S25 Edge Kolejne plotki o iPhone 17 Air sugerują, że otrzymamy jeszcze mniejsza baterię niż w Samsungu Galaxy S25 Edge Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione