futurebeat.pl NEWSROOM Wiemy jakie gry użyją DLSS 4 Multi-Frame Generation w dniu premiery; pełna lista obejmuje aż 75 gier Wiemy jakie gry użyją DLSS 4 Multi-Frame Generation w dniu premiery; pełna lista obejmuje aż 75 gier Zbliża się debiut technologii DLSS 4. Od samego początku ma z niej korzystać aż 75 gier, w tym Alan Wake 2, STALKER 2 i Cyberpunk 2077. gamingMiłosz Szubert17 stycznia 2025 Źrodło fot. Nvidiai Spis treści: 75 gier obsługujących DLSS 4Z czasem lista się powiększy Jednym z najważniejszych punktów konferencji firmy Nvidia zorganizowanej z okazji tegorocznej edycji targów CES była oficjalna zapowiedź technologii DLSS 4. Jej główną atrakcją będzie funkcja Multi Frame Generation. W największym skrócie, dzięki wykorzystaniu najnowszego modelu AI komputer ma generować maksymalnie trzy dodatkowe klatki na każdą tradycyjnie renderowaną przez kartę graficzną, co może zwiększyć liczbę FPS-ów nawet ośmiokrotnie. Brzmi to niezwykle interesująco, lecz trzeba wziąć pod uwagę fakt, że na początku nie wszystkie gry wykorzystujące technologię DLSS obsłużą jej najnowszą wersję. Będzie ich jednak sporo. 75 gier obsługujących DLSS 4Jak bowiem ogłosił Jacob Freeman z firmy Nvidia, w momencie debiutu DLSS 4, która nastąpi 30 stycznia tego roku, z technologii tej będzie można skorzystać w aż 75 pozycjach. Na liście znalazły się zarówno nieco starsze produkcje, w tym Alan Wake 2, Cyberpunk 2077 czy Need for Speed: Unbound, jak i nowsze pokroju STALKER-a 2, Indiany Jonesa i Wielkiego Kręgu oraz Star Wars Outlaws. Spis wszystkich tytułów znajdziecie poniżej. Z czasem lista się powiększyOczywiście z czasem grono produkcji obsługujących DLSS 4 będzie się powiększać. Poszczególni deweloperzy mają pracować w pocie czoła, aby zintegrować nową wersję technologii od firmy Nvidia z procesem tworzenia gier. Miejmy nadzieję, że efekty ujrzymy już nie długo. Na koniec możemy jeszcze wyrazić nadzieję, że premiera DLSS 4 odbędzie się możliwie bezproblemowo. Bo choć ośmiokrotny wzrost liczby klatek na sekundę brzmi kusząco, to generowanie aż trzech klatek „do przodu” może prowadzić do błędów graficznych i wyświetlaniu elementów, które nie powinny się jeszcze znaleźć na ekranie. Jak jednak będzie w istocie? O tym przekonamy się już za niecałe dwa tygodnie. POWIĄZANE TEMATY: gaming DLSS Nvidia Miłosz Szubert Miłosz Szubert Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube. Naukowcy odradzają używanie emotki „kciuka w górę” w WhatsApp i podobnych komunikatorach Naukowcy odradzają używanie emotki „kciuka w górę” w WhatsApp i podobnych komunikatorach Sztuczna inteligencja zdefiniuje rynek pracy na nowo. Prezes Nvidii uważa, że nikt nie uniknie nadchodzących zmian Sztuczna inteligencja zdefiniuje rynek pracy na nowo. Prezes Nvidii uważa, że nikt nie uniknie nadchodzących zmian PS6 - specyfikacja. Sprawdzamy, co może potrafić PlayStation 6 PS6 - specyfikacja. Sprawdzamy, co może potrafić PlayStation 6 Blackout? Game over? Nigdy więcej! Poradnik doboru UPS dla gracza Blackout? Game over? Nigdy więcej! Poradnik doboru UPS dla gracza Cyberpunk 2077 2.3 to mini-rewolucja na PS5 Pro - dodaje tryb VRR i więcej fps Cyberpunk 2077 2.3 to mini-rewolucja na PS5 Pro - dodaje tryb VRR i więcej fps