Odwiedź nas na:
DLSS jest naczelną technologią upscalingu, która w teorii powinna pozwolić na granie w wysokich ustawieniach nawet na słabszym sprzęcie. Testy pokazały, ile prawdy jest w teorii.
Najnowsza aktualizacja sterowników Nvidia, zmniejszyła rozmiar plików techniki DLSS. Niestety zostały przez to wprowadzone pewne ograniczenia.
Firma AMD silnie próbuje pokonać swojego największego konkurenta, Nvidię. Niestety do tego, będzie potrzebowała czegoś więcej, niż lepszych kart graficznych i na cel bierze DLSS. Najnowsza generacja FSR ma być jeszcze lepsza dzięki AI.
Monster Hunter Wilds będzie wyzwaniem dla pecetów, ale z najgorszego możliwego powodu – fatalnej optymalizacji.
Ostatnia aktualizacja Horizon: Forbidden West dla PS5 Pro wygląda bardzo obiecująco. Skalowanie obrazu jest znacznie lepsze, niż w przypadku dotychczasowych technologii stosowanych przez Sony.
Gracze odkryli, że możliwe jest uruchomienie generatora klatek od AMD i rekonstrukcji promieni od Nvidii w Silent Hill 2 Remake dzięki zmianie kilku linijek kodu.
Znany Insider – Moore's Law is Dead informuje, że PlayStation 5 Pro może osiągać bardzo dobrą wydajność w najwyższych rozdzielczościach renderowanego obrazu.
W sieci pojawił się film porównujący, jak działa i wygląda pięć gier z włączoną technologią DLSS w wersji 3.7 oraz bez niej. Różnice w wydajności są dość wyraźne.
Microsoft Auto SR (ASR) to pozornie konkurencja dla AMD RSR i Nvidia NIS, lecz w odróżnieniu od nich korzysta z AI i działa po prostu w Windows. Wygląda jak przepis na sukces, ma jednak jedną istotną wadę.
W niniejszym poradniku pochylamy się nad technologią DLAA, a także opisujemy, co różni ją od podobnego rozwiązania – DLSS. Choć mają one szereg wspólnych cech i na pierwszy rzut oka – podobne zastosowania – w praktyce dzieli je naprawdę sporo.