Odwiedź nas na:
RTX-y 50 mają być zaskakująco wydajne. Dla przykładu RTX 5070 miałby oferować możliwości podobne do tego, co leży w zasięgu RTX-a 4090. Za skok ten odpowiada jednak wyłącznie generowanie klatek.
DLSS 4 ma być technologią zarezerwowaną dla nowych układów RTX 50. Zapewni im znaczny przypływ liczby klatek na sekundę, a być może także poprawi płynność.
Nvidia nie pyta ile chcemy AI w swoim RTX-ie, tylko daje nam wszystkie. Karty Nvidia GeForce RTX 50 to nie tylko DLSS 4, ale też kolejne techniki korzystające ze sztucznej inteligencji.
Następca Nintendo Switcha, może nie korzystać ani z DLSS, ani z FSR. Zamiast tego japoński gigant może postawić na własne skalowanie obrazu.
Twórcy gry Indiana Jones i Wielki Krąg opublikowali nową Update 2. Poprawia on wygląd, oraz wydajność, co nieco obniża wymagania techniczne tytułu.
Technicy Digital Foundry przyjrzeli się technologii skalowania PSSR w PS5 Pro. Wyniki są dość obiecujące, ale Sony powinno nadal solidnie popracować nad ulepszeniem skalowania, ponieważ do DLSS i FSR trochę jeszcze brakuje.
DLSS jest naczelną technologią upscalingu, która w teorii powinna pozwolić na granie w wysokich ustawieniach nawet na słabszym sprzęcie. Testy pokazały, ile prawdy jest w teorii.
Najnowsza aktualizacja sterowników Nvidia, zmniejszyła rozmiar plików techniki DLSS. Niestety zostały przez to wprowadzone pewne ograniczenia.
Firma AMD silnie próbuje pokonać swojego największego konkurenta, Nvidię. Niestety do tego, będzie potrzebowała czegoś więcej, niż lepszych kart graficznych i na cel bierze DLSS. Najnowsza generacja FSR ma być jeszcze lepsza dzięki AI.
Monster Hunter Wilds będzie wyzwaniem dla pecetów, ale z najgorszego możliwego powodu – fatalnej optymalizacji.