Odwiedź nas na:
Nvidia nawiązała współpracę z firmami Ubisoft i LucasFilm Games, dzięki której Star Wars: Outlaws otrzyma na PC wsparcie dla takich technologii, jak DLSS 3 czy Reflex. Tytuł otrzymał także nowy zwiastun.
Jensen Huang podczas ostatniej prezentacji podkreślił rolę, jaką w przyszłości będzie spełniała technologia DLSS. Za 10 lat może być zintegrowana z AI o takich możliwościach, że będzie w stanie generować obraz z gry.
W niniejszym artykule przyglądamy się z bliska technologiom Nvidia DLSS, AMD FSR oraz Lossless Scaling.
Wczoraj firma Nvidia poinformowała, że już 500 produkcji wykorzystuje technologie ray tracing oraz DLSS przygotowane dla kart z serii RTX. Dodatkowo amerykański gigant pochwalił się kilkoma związanymi z nimi statystykami.
Bethesda Softworks opublikowała nowy patch do gry Starfield. Nareszcie gracze otrzymali obsługę DLSS i paru innych, nowoczesnych technologii Nvidii. Nie wszyscy jednak są zadowoleni.
Dodana niedawno do Starfielda obsługa DLSS została porównania z FSR od AMD. Jak się okazuje, technologia „zielonych” sprawdza się lepiej.
Bethesda oficjalnie ogłosiła, że Starfield otrzyma aktualizację wprowadzającą wsparcie dla technologii DLSS. Dodatkowo firma zapewniła, że wciąż pracuje nad dodaniem obsługi FSR 3.0.
DLSS 3.5 będzie zawierał funkcję Ray Reconstruction, która ma znacznie poprawić jakość obrazu w scenach intensywnie wykorzystujących ray tracing.
Partnerstwo AMD i Bethesdy budzi coraz więcej kontrowersji. Teraz swoją opinię na ten temat wypowiedzieli pracownicy ze studia Nixxes. Według nich implementacje technologii DLSS, XeSS i FSR 2.0 nie jest skomplikowana i przebiega bardzo podobnie.
AMD ogłosiło, że firma będzie ekskluzywnym partnerem technologicznym Bethesdy przy Starfieldzie. Połączenie sił ma przynieść ogromne korzyści dla graczy, które zobaczą zarówno posiadacze komputerów, jak i konsol Xbox Series X|S.