futurebeat.pl NEWSROOM Twórcy Wuchang Fallen Feathers „głęboko żałują” i przyznają się do problemów z wydajnością Twórcy Wuchang Fallen Feathers „głęboko żałują” i przyznają się do problemów z wydajnością Wuchang: Fallen Feathers zbiera bardzo negatywne oceny. Powodem jest kiepska wydajność gry działającej na Unreal Engine 5. Deweloperzy reagują na głosy graczy i obiecują stosowną aktualizację. gamingZbigniew Woźnicki25 lipca 2025 1 Źrodło fot. YouTube: PlayStation; 2025i 24 lipca oficjalną premierę miało Wuchang: Fallen Feathers. Obecnie na Steamie gra zbiera kiepskie noty i jej recenzje są „w większości negatywne”. Grze obrywa się głównie za kiepską wydajność, ale są także i inne problemy. Na obiekcje graczy zareagowali deweloperzy z Leenzee Games i wydawca 505 Games. Opublikowali oświadczenie obiecujące zmiany. Wuchang: Fallen Feathers będzie działać lepiejWuchang: Fallen Feathers powstało na Unreal Engine 5, co dla części graczy jest głównym powodem złej wydajności. Obecnie silnik graficzny nie cieszy się dobrą opinią w społeczności gamingowej, mimo dużej popularności wśród deweloperów. W końcu również Wiedźmin 4 jest tworzony właśnie przy pomocy Unreal Engine 5. Powiązane:Letnie upały powodują wzrost awarii komputerów. Dane Mozilli wskazują na wrażliwość procesorów Intela 13. i 14. generacji Niestety gra deweloperów z Leenzee Games ma swoje problemy. Twórcy od razu opublikowali stosowne oświadczenie, w którym poruszają temat optymalizacji. Podjęto pracę nad aktualizacją, która poprawi wydajność gry. Przy okazji przygotowano FAQ, które składa się z wielu stron. Jedno z pytań dotyczy problemów z obrazem lub opóźnienia w grze. Za każdym razem deweloperzy polecają włączenie V-Sync, czyli synchronizacji pionowej. Natomiast, w zależności od tego, czy doświadczamy opóźnień, czy screen tearingu (rozjeżdżania się obrazu), twórcy polecają włączenie lub wyłączenie Low Latency Mode. W tym przypadku musimy dostosować się do sytuacji, jaką mamy na ekranie. Niestety słaba wydajność gry, to nie jedyne problemy. Okazuje się, że gracze mają kłopot z odebraniem nagród z przedsprzedaży. To ma zostać naprawione także w nadchodzącej aktualizacji. Deweloperzy jednak teraz przygotowali rekompensatę w postaci bezpłatnej ścieżki dźwiękowej dla osób, które kupiły grę na Steamie. Przypadek Wuchang: Fallen Feathers pokazuje, że Unreal Engine 5 wciąż sprawia problemy. Na przełomie maja i czerwca udostępniono nową wersję silnika: 5.6. Ta miała zlikwidować niedogodności, których doświadczają gracze, a usprawnione narzędzia ułatwić proces produkcyjny. Zobaczymy, czy te poprawki będą widoczne przy kolejnych tytułach stworzonych na Unreal Engine 5. Czytaj więcej:„Możesz po prostu zostawić to w spokoju” - gracz Nintendo Switch 2 celowo zawiesza swoją konsolę i jest to przerażająco łatwe POWIĄZANE TEMATY: gaming problemy techniczne (sprzęt) Zbigniew Woźnicki Zbigniew Woźnicki Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton. Intel oficjalnie rezygnuje z fabryki w Polsce. Inwestycje w Europie zostały wstrzymane Intel oficjalnie rezygnuje z fabryki w Polsce. Inwestycje w Europie zostały wstrzymane Aparat, którym zawstydza flagowce, ale zapomniano o jednej kluczowej funkcji. Recenzja vivo V50 Aparat, którym zawstydza flagowce, ale zapomniano o jednej kluczowej funkcji. Recenzja vivo V50 Konwersja tej gry na Xboksa miała być niemal niemożliwa. Twórcy z id Software byli jednak mistrzami optymalizacji Konwersja tej gry na Xboksa miała być niemal niemożliwa. Twórcy z id Software byli jednak mistrzami optymalizacji Obalamy mity o input lagu. Opóźnienia nie zawsze są tam, gdzie myślicie Obalamy mity o input lagu. Opóźnienia nie zawsze są tam, gdzie myślicie Setki tysięcy graczy dało się zwieść krótkiemu viralowi, który jest dziełem sztucznej inteligencji Setki tysięcy graczy dało się zwieść krótkiemu viralowi, który jest dziełem sztucznej inteligencji