futurebeat.pl NEWSROOM Silnik Unreal Engine 5.2 w końcu rozwiąże ogromny problem obecnych gier Silnik Unreal Engine 5.2 w końcu rozwiąże ogromny problem obecnych gier Najnowsza wersja silnika od Epic Games – Unreal Engine 5.2 – wzbogacona została o opcję, która może pomóc rozwiązać ogromny problem obecnych gier. gamingAgnieszka Adamus16 maja 2023 18 Źrodło fot. Epic Gamesi Kilka dni temu Epic Games udostępniło Unreal Engine 5.2, czyli ulepszoną wersją swojego silnika graficznego. Jak się okazuje, posiada on opcję, która pozwoli zniwelować jeden z większych problemów graczy na PC. Powiązane:Gracz znalazł porzucony gamingowy PC. Radzą mu: „Zanim cokolwiek zrobisz, poszukaj na dyskach kryptowalut” DX12 PSO Precaching, bo o niej mowa, to właściwie ulepszona wersja Pipeline Static Object. Modyfikacje w tym przypadku dotyczyły pamięci podręcznej. Od teraz silnik pozwala na zautomatyzowanie procesu zbierania i budowania shaderów. Dzięki temu problem krótkich przycięć gry, przy pojawieniu się nowego nowego shadera zostanie wyeliminowany. Trzeba przyznać, że taka opcja jest niezwykle kusząca. Wystarczy przypomnieć sobie jak bardzo problematyczna okazała premiera The Last of Us Part I. Napędzający grę autorski silnik Naughty Dog nie radził sobie za dobrze z ładowaniem shaderów, przez co gracze musieli bardzo długo czekać na uruchomienie się gry. Rozwiązanie zaproponowane przez Epic Games w Unreal Engine 5.2 może spowodować, że problem ten będzie występował rzadziej. Oczywiście deweloperzy muszą najpierw sięgnąć to ten konkretny silnik i zdecydować na zaimplementowanie DX12 PSO Precaching. Warto tutaj przypomnieć, że już w czasie marcowego pokazu State of Unreal, nowa wersja silnika graficznego od Epic Games robiła duże wrażenie. Wystarczy tylko przypomnieć sobie techniczne demo pozujące jak realistyczny i zarazem łatwy w edycji może być świat tworzony w Unreal Engine 5.2. Tak powinna wyglądać Forza Horizon 6 - oszałamiające demo Unreal Engine 5.2Czytaj więcej:Kilkanaście lat temu komputery PC miały przycisk Turbo. Wielu myślało, że przyspieszy on działanie komputera, ale w rzeczywistości działał odwrotnie POWIĄZANE TEMATY: gaming komputery bugi / problemy techniczne (gry) Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Android 16 QPR1 Beta 1. Co nowego? Sprawdzamy Android 16 QPR1 Beta 1. Co nowego? Sprawdzamy Garmin - dlaczego nie pokazuje mapy w aktywnościach i jak wgrać do niego plik GPX? Odpowiadamy Garmin - dlaczego nie pokazuje mapy w aktywnościach i jak wgrać do niego plik GPX? Odpowiadamy Radeon RX 9060 XT oraz procesory Threadripper PRO 9000 WX ujawnione na Computex 2025. AMD chce mocno namieszać na rynku AI Radeon RX 9060 XT oraz procesory Threadripper PRO 9000 WX ujawnione na Computex 2025. AMD chce mocno namieszać na rynku AI Trzeci raz z rzędu Google stawia na AI. Podsumowanie prezentacji I/O 2025 Trzeci raz z rzędu Google stawia na AI. Podsumowanie prezentacji I/O 2025 Poznaliśmy zaktualizowane wymagania sprzętowe Rainbow Six Siege X. RTX 4070 Ti by odpalić 10-letnią grę na „ultra” Poznaliśmy zaktualizowane wymagania sprzętowe Rainbow Six Siege X. RTX 4070 Ti by odpalić 10-letnią grę na „ultra”