Przygotuj się na premierę Stalkera 2 z najnowszymi sterownikami Nvidia 566.14

NVIDIA udostępnia sterowniki GeForce 566.14 WHQL Game Ready zoptymalizowane pod kątem gry STALKER 2 i Microsoft Flight Simulator 2024.

gaming
Krystian Łukasik12 listopada 2024
Źrodło fot. NVIDIA GeForce | YouTube
i

NVIDIA wydała nowe sterowniki GeForce Game Ready w wersji 566.14 WHQL. Najnowsza aktualizacja skupia się na optymalizacji pod kątem dwóch głośnych premier: STALKER 2: Heart of Chornobyl oraz Microsoft Flight Simulator 2024, w tym wsparcia dla technologii DLSS 3 w obu tytułach.

GeForce 566.14 WHQL – jakie poprawki?

Oprócz optymalizacji, najnowsze sterowniki naprawiają również szereg błędów zgłaszanych przez użytkowników. Dotyczą one między innymi:

  1. Problemów z wyświetlaniem niestandardowych rozdzielczości DSR/DLDSR w niektórych grach;
  2. Problemów z działaniem filtrów Freestyle w Call of Duty: Modern Warfare III po zmianie nazwy pliku gry;
  3. Wyższego niż normalnie obciążenia procesora podczas korzystania z Bluestacks i Corsair iCUE;
  4. Usunięto również błąd, który powodował tworzenie plików pamięci podręcznej shaderów, nawet gdy opcja „Shader Cache size” była wyłączona.

Nowe sterowniki 566.14 WHQL Game Ready są już dostępne do pobrania za pośrednictwem nowej aplikacji Nvdia App, która zastępuje teraz dotychczasowego GeForce Experience, lub ze strony internetowej NVIDIA.

Ostatnie informacje o STALKER 2 i Flight Symulator 2024

Premiera gry STALKER 2: Heart of Chornobyl odbędzie się już za parę dni – 20 listopada. Gracze Xbox Series X/S mogą już pobierać pliki gry, przygotowując się na eksplorację Zony. Warto jednak zarezerwować sporo miejsca na dysku, bo instalacja zajmuje ponad 140 GB. Początkowo pojawiły się obawy, czy gra w ogóle ukaże się na Xbox Series S, jednak twórcom udało się zoptymalizować tytuł i podobno „wycisnąć” z konsoli maksimum możliwości.

Premiera nowego Stalkera zbiega się w czasie z premierą Microsoft Flight Simulator 2024, kolejnej odsłony popularnego symulatora lotu. Wcześniej informowaliśmy o wymaganiach sprzętowych nowego Flight Simulatora, które dla ustawień najwyższej jakości grafiki okazały się naprawdę wysokie – 64 GB RAM-u i łącze internetowe o prędkości 100 Mbit/s. Na szczęście twórcy zadbali o optymalizację, więc nawet posiadacze słabszych komputerów będą mogli cieszyć się płynną rozgrywką. Jednak posiadacze internetu z limitem mogą napotkać problemy, ponieważ gra potrafi zużyć nawet 81 GB danych na godzinę lotu nad gęsto zaludnionymi obszarami.

POWIĄZANE TEMATY: gaming Nvidia sterowniki GeForce

Krystian Łukasik

Krystian Łukasik

Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej.

PS5 Pro - W pudełku znajduje się mały, ale ważny element, który niektórzy gracze nawet przypadkowo wyrzucili - przyjrzyj się bliżej

PS5 Pro - W pudełku znajduje się mały, ale ważny element, który niektórzy gracze nawet przypadkowo wyrzucili - przyjrzyj się bliżej

Pięć ustawień, które warto zmienić w smartfonie Xiaomi, Redmi lub POCO

Pięć ustawień, które warto zmienić w smartfonie Xiaomi, Redmi lub POCO

To już koniec; Steam przestał wspierać systemy Windows 7 i 8

To już koniec; Steam przestał wspierać systemy Windows 7 i 8

14-letni Dziki Zachód nie pokonał pecetów - recenzja techniczna Red Dead Redemption na PC

14-letni Dziki Zachód nie pokonał pecetów - recenzja techniczna Red Dead Redemption na PC

Poznaliśmy finalne wymagania sprzętowe STALKERa 2. Do komfortowej gry na najwyższych ustawieniach będziecie potrzebować 32 GB RAM-u

Poznaliśmy finalne wymagania sprzętowe STALKERa 2. Do komfortowej gry na najwyższych ustawieniach będziecie potrzebować 32 GB RAM-u