Play - infolinia i opinie. Jak rozwiązywać problemy z operatorem w 2025 roku?

W tym artykule pochylamy się nad siecią Play i podajemy numery telefonów na infolinię oraz opisujemy inne formy kontaktów z jej konsultantami, a także przytaczamy opinie jej użytkowników.

mobile
Krystian Pieniążek16 maja 2025
2
Źrodło fot. Play
i

Play to jedna z największych polskich sieci komórkowych. Warto zatem sprawdzić, jakie formy kontaktu oferuje ona swoim abonentom (oraz osobom, które dopiero chcą zostać jej klientami), a także jakie opinie na jej temat można znaleźć w Internecie.

Infolinia Play – rozwiązywanie problemów

Sieć Play oferuje szereg możliwości związanych z kontaktem ze swoją pomocą techniczną.

Po pierwsze, dysponuje ona infolinią, z którą można się skontaktować, dzwoniąc pod następujące numery telefonu:

  1. 790 500 500 – klienci indywidualni
  2. *500 – klienci indywidualni będący abonentami sieci Play
  3. 813 813 813 – abonenci usług multimedialnych
  4. 790 600 600 – klienci biznesowi
  5. *600 – klienci biznesowi będący abonentami sieci Play
  6. 730 300 400 – infolinia sprzedażowa
  7. 813 813 813 – infolinia sprzedażowa

Oprócz tego firma pozwala nam skorzystać ze swojego czatu, który możemy znaleźć:

  1. Na stronie głównej play.pl w sekcji „Pomoc” i podsekcji „Kontakt”.
  2. Dla abonentów usług multimedialnych – w serwisie Moje usługi, w lewym dolnym rogu ekranu.

Ostatnią formą kontaktu z siecią Play jest kontakt poprzez aplikację Play24, przy pomocy której również możemy skorzystać z czatu.

  1. Play24 w Google Play
  2. Play24 w App Store
Play24 to swoiste centrum dowodzenia dla abonenta tej sieci. Źródło: P4 sp. Z o.o. operator sieci Play | Google Play.
Play24 to swoiste centrum dowodzenia dla abonenta tej sieci. Źródło: P4 sp. Z o.o. operator sieci Play | Google Play.

Opinie na temat Play

Choć wśród klientów sieci Play nie brakuje osób, które są zadowolone z jej usług, opinie na jej temat, które możemy znaleźć w Internecie, są iście miażdżące. W chwili, w której są pisane te słowa, w serwisie Ceneo średnia ocen wystawionych jej przez użytkowników wynosi 0,7 na 5, na stronie Trustpilot wynosi 1,1 na 5, zaś na stronie opiniuj.pl – niewiele wyższe 1,39 na 5.

Ich autorzy narzekają między innymi na:

  1. zasięg sieci;
  2. błędy popełniane przez konsultantów;
  3. ofertę oraz nieprzejrzyste informacje na jej temat;
  4. techników pracujących dla firmy;
  5. priorytetowe traktowanie nowych klientów i „zbywanie” osób mających już umowy.

Przykładowe opinie prezentują się następująco (zachowano oryginalną pisownię):

Tragedia. Byłem klientem UPC obecnie play . Po kilku latach padł ruter . Po kontakcie z play na wizytę P technika mam czekać tydzień. Gdy zadzwoniłem tak z ciekawości aby ( umówić się na montaż jako nowy klient ) termin wizyty następnego dnia.

Gdyby się dało dać ujemną ocenę to właśnie to bym zrobił. Internet nie działa przez 80% czasu utrata pakietów na poziomie 40-80% to standard (powinno być 0% cały czas). Mam nadzieję że UOKIK albo inny podmiot kontrolny zajmie się tym ponieważ jest to skrajnie niepoważne. Ta firma nie jest w stanie dotrzymać warunków obowiązującej umowy.

Gdyby była opcja 0 to bym ją wybrał. Światłowód PLAY - nie można na tym polegać. Często strasznie spowalnia. Nie można bezpośrednio połączyć się z pomocą techniczną. Trzeba przejść przez postarzające się instrukcje typu: wyłącz z sieci, zresetuj, itp itd.

Na koniec warto jednak odnotować, że inne sieci, jak Orange czy Plus, również nie mogą się pochwalić zbyt wysokimi notami od swoich abonentów. By się o tym przekonać, wystarczy wpisać stosowne hasło w wyszukiwarce. Dlaczego tak to wygląda?

Cóż, powodem takiego stanu rzeczy może być fakt, że zazwyczaj opinie wystawiają ci, którzy doświadczyli jakichś problemów. Rzadko kiedy zdarza się, by zadowolony z usług klient znalazł czas na napisanie kilku ciepłych słów o danej firmie.

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

POWIĄZANE TEMATY: mobile porady i pytania

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Leciwe Toy Story 2 doczekało się fanowskiego remaku na Unreal Engine 5. Efekt robi wrażenie

Leciwe Toy Story 2 doczekało się fanowskiego remaku na Unreal Engine 5. Efekt robi wrażenie

„Xbox powinien dążyć do bycia największym na świecie”. Były szef Blizzarda krytykuje obecną politykę Microsoftu

„Xbox powinien dążyć do bycia największym na świecie”. Były szef Blizzarda krytykuje obecną politykę Microsoftu

Reddit świętuje 20 urodziny i zapowiada dostosowanie się do obecnych realiów AI

Reddit świętuje 20 urodziny i zapowiada dostosowanie się do obecnych realiów AI

Intel szykuje potwora z 52 rdzeniami. Nowa generacja CPU namiesza w 2026?

Intel szykuje potwora z 52 rdzeniami. Nowa generacja CPU namiesza w 2026?

24 GB pamięci na pokładzie. Specyfikacja NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti SUPER wyciekła do sieci

24 GB pamięci na pokładzie. Specyfikacja NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti SUPER wyciekła do sieci