futurebeat.pl NEWSROOM Monster Hunter Wilds może być optymalizacyjną katastrofą. Generowanie klatek w wymaganiach zalecanych Monster Hunter Wilds może być optymalizacyjną katastrofą. Generowanie klatek w wymaganiach zalecanych Fani są oburzeni wymaganiami sprzętowymi Monster Hunter Wilds na komputery. Technologia generowania klatek jest wymagana, żeby gra była w stanie przyzwoicie działać. gamingZbigniew Woźnicki25 września 2024 Źrodło fot. Monster Hunter Wilds; Capcom; 2025i Monster Hunter World rozpromował kultową markę i na nadchodzącym Monster Hunter Wilds spoczywa duża odpowiedzialność. Niestety już same wymagania sprzętowe pokazują, że lutowa premiera może nie należeć do najłatwiejszych. Uwagę fanów zwróciła sekcja „Dodatkowe uwagi” na Steamie przy specyfikacji Monster Huntera Wilds, ponieważ wygląda na to, że nawet granie w Full HD może być problematyczne. Monster Hunter Wilds może mieć fatalną optymalizacjęMonster Hunter Wilds zapowiada się na jedną z najgorszych premier przyszłego roku i to nie ze względu na rozgrywkę. Czasami kiepska optymalizacja gry potrafi zepsuć pozytywne wrażenie. To może czekać najnowszą grę Capcomu. Na subreddicie r/pcmasterrace zwrócono uwagę, że przy zalecanych wymaganiach sprzętowych umieszczono niepokojącą informację: Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 kl./s (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: „Średnie”. Z jednej strony MH Wilds potrzebowałby tylko RTX-a 2070 i Ryzena 3. generacji. To sugerowałoby, że nie trzeba posiadać mocnego komputera, żeby cieszyć się satysfakcjonującym działaniem gry. Wszelkie wątpliwości rozwiewa jednak powyższy cytat, ponieważ nawet do grania na średnich detalach w 60 klatkach w rozdzielczości Full HD trzeba wykorzystać technologię generowania klatek. Przy słabszej specyfikacji komputera wydajność produkcji będzie jeszcze słabsza, ponieważ przy 30 klatkach nie będzie działała w natywnym Full HD, tylko skalowanym ze zwykłego HD (720p). W komentarzach pod wpisem na subreddicie gracze nie pozostawiają suchej nitki na informacji. Zdaniem większości nowe technologie są wykorzystywane jako wymówka deweloperów, żeby zignorować optymalizację gier. Wymagania sprzętowe faktycznie nie są pocieszające i odzew społeczności jest duży. Do premiery gry zostało jednak kilka miesięcy, więc być może przy odpowiednio donośnym głosie fanów Capcom postanowi zająć się zoptymalizowaniem swojej produkcji. Chociaż biorąc pod uwagę premierowy stan techniczny Dragon’s Dogma 2 może to trochę potrwać. Nie wiadomo, jak proces produkcyjny gier, który miałby stawiać na wykorzystanie nowoczesnych technologii, wpłynie na tytuły multiplatformowe dostępne na Nintendo Switch 2. Według pewnych doniesień nadchodząca konsola Nintendo może nie obsługiwać generowania klatek. POWIĄZANE TEMATY: gaming optymalizacja (gry) wymagania sprzętowe Zbigniew Woźnicki Zbigniew Woźnicki Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton. To było kiedyś popularne w smartfonach. Teraz te trendy są pieśnią przeszłości To było kiedyś popularne w smartfonach. Teraz te trendy są pieśnią przeszłości Prosta kombinacja klawiszy pozwala uruchamiać programy znacznie szybciej, jako administrator Prosta kombinacja klawiszy pozwala uruchamiać programy znacznie szybciej, jako administrator iOS 18: 11 funkcji, które warto szybko wyłączyć iOS 18: 11 funkcji, które warto szybko wyłączyć AMD chce mieć upscaling tak dobry jak DLSS; nowa wersja FSR ma bazować na AI AMD chce mieć upscaling tak dobry jak DLSS; nowa wersja FSR ma bazować na AI Fani PS5 Pro powinni obniżyć oczekiwania, ponieważ dyrektor generalny stwierdza, że „nie jest to sprzęt nowej generacji” Fani PS5 Pro powinni obniżyć oczekiwania, ponieważ dyrektor generalny stwierdza, że „nie jest to sprzęt nowej generacji”