futurebeat.pl NEWSROOM iOS nie jest zbyt gościnny dla gier. Resident Evil 7 nie sprzedał się najlepiej iOS nie jest zbyt gościnny dla gier. Resident Evil 7 nie sprzedał się najlepiej Apple nie potrafi zachęcić graczy do kupowania wysokobudżetowych produkcji na iOS. Resident Evil 7 podzielił losy poprzedników i sprzedał się dość słabo. gamingAgnieszka Adamus17 lipca 2024 Źrodło fot. Resident Evil 7i Śledząc wiadomości, można zauważyć, że Apple celuje w rynek gier. Dlatego też na przestrzeni ostatnich miesięcy na urządzenia z systemem iOS trafiło klika wysokobudżetowych produkcji, z których najświeższą jest Resident Evil 7. Jak się okazuje, przedstawiciel kultowej serii horrorów nie podbił serc mobilnych użytkowników. Powiązane:iPhone 17 Pro i Pro Max. Wszystko, co trzeba wiedzieć - cena, termin premiery, ekran, aparat, kolory Jak donosi portal Kotaku, sprzedaż produkcji od Capcomu jest bardzo niska. W dwa tygodnie od premiery produkcję zakupiło bowiem mniej niż 2000 osób. Nie ma co ukrywać, wynik ten jest daleki od ideału. Mimo to nie dziwi on specjalnie. Porty innych gier na iOS również nie spotkały się z szerokim uznaniem. Assassin’s Creed Mirage w miesiąc po swojej premierze został zakupiony zaledwie 3000 razy. Również bezpłatne demo nie przykuło wielkiego zainteresowania. Zostało ono pobrane bowiem 120 000 razy. Teoretycznie lepiej od produkcji Ubisoftu poradziły sobie dwie części cyklu horrorów od Capcomu – Resident Evil 4 oraz Resident Evil Village. Nadal jednak, przez ponad pół roku obecności nie platformie Apple nie udało im się znaleźć 10 000 nabywców.Dużą rolę w niskim zainteresowaniu tymi produkcjami może wynikać ze średniej jakości portów. Gry te bowiem doświadczyły dość spych uproszczeń w grafice. Samo sterowanie również nie należało do najwygodniejszych. Wady te świetnie pokazuje nasza recenzja techniczna Assassin's Creed: Mirage.Jak na razie próby wprowadzenia dużych tytułów na urządzenia mobilne idzie dość słabo. Ograniczenia sprzętowe nadal wydają się zbyt dużą przeszkodą, by sprostać wymaganiom tego typu produkcji. Czytaj więcej:Jak cofnąć aktualizację iOS? Opisujemy najważniejsze metody POWIĄZANE TEMATY: gaming iOS Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać