futurebeat.pl NEWSROOM „Gracze nie muszą dłużej wybierać” - PS5 Pro i PSSR chwalone przez deweloperów z Insomniac Games „Gracze nie muszą dłużej wybierać” - PS5 Pro i PSSR chwalone przez deweloperów z Insomniac Games Zespół Insomniac Games jest zachwycony możliwościami PlayStation 5 Pro i technologią PSSR. W opublikowanym przez Sony materiale wideo, deweloperzy podkreślają, że dzięki połączeniu wysokiej jakości grafiki i płynnej animacji, gracze będą mogli w pełni zanurzyć się w świecie gry. gamingKrystian Łukasik5 listopada 2024 1 Źrodło fot. Sony | YouTubei Zaledwie kilka dni przed premierą PlayStation 5 Pro, Sony udostępniło nowy materiał wideo, w którym twórcy z Insomniac Games dzielą się swoimi wrażeniami na temat ulepszonej konsoli. W centrum uwagi znajduje się technologia PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), która ma zrewolucjonizować wrażenia z rozgrywki. Powiązane:PS5 Pro - nie będzie patcha dla Cyberpunka 2077; ale gracze i tak widzą poprawę wydajności Do tej pory gracze często stawali przed wyborem między trybem „Performance”, który priorytetyzuje płynność animacji, a trybem „Fidelity”, skupiającym się na jakości grafiki. Zespół Insomniac Games podkreśla, że dzięki PS5 Pro i PSSR ten dylemat odchodzi w przeszłość. Jako deweloperzy, zawsze staramy się zapewnić graczom jak najlepsze i najbardziej wciągające doświadczenia. To, że gracze musieli wybierać między trybem „Performance” a „Fidelity”, było frustrujące, ponieważ chcemy, aby mieli dostęp do wszystkiego, co najlepsze – mówi Marcus Smith, dyrektor kreatywny w Insomniac Games. Jahrain Jackson, główny programista silnika gry, dodaje: PS5 Pro to jak połączenie „Performance” i „Fidelity” w jednym. Nie trzeba już rezygnować z jednego na rzecz drugiego. To prawdziwa rewolucja. Technologia PSSR, oparta na sztucznej inteligencji, pozwala na skalowanie obrazu do wyższej rozdzielczości bez utraty szczegółów i płynności animacji. Deweloperzy stale podkreślają, że dzięki niej gracze mogą cieszyć się zarówno imponującą grafiką, jak i wysoką liczbą klatek na sekundę. PSSR to przełom, który przenosi jakość obrazu na zupełnie nowy poziom. Gracze będą mogli doświadczyć wszystkich detali i niespodzianek, które umieściliśmy w grze – entuzjastycznie komentuje Jackson. Lindsay Thompson, główna animatorka, podkreśla, że PSSR otwiera przed twórcami nieograniczone możliwości. Możemy tworzyć światy jeszcze bliższe naszej pierwotnej wizji. Gracze będą mogli w pełni zanurzyć się w naszych graficznie intensywnych światach, ciesząc się jednocześnie płynną animacją. Wygląda na to, że PSSR może stać się jednym z kluczowych atutów PS5 Pro. Czy tak jednak będzie i czy sytuacja wygląda tak pozytywnie w innych tytułach, których wsparcie zostało również potwierdzone parę dni temu? Tego dowiemy się już niebawem, gdy zejdzie embargo na recenzje i konsola trafi do szerszego grona użytkowników. Premiera PlayStation 5 Pro już w ten czwartek, 7 listopada. Czytaj więcej:Aktualizacja Dead Island 2 dla PS5 Pro bez tajemnic. Gra nie używa PSSR, ale nadal ma działać w podobniej jakości co na wysokich ustawieniach z PC POWIĄZANE TEMATY: gaming konsole stacjonarne PS5 Pro / PlayStation 5 Pro Krystian Łukasik Krystian Łukasik Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej. Wyciekły ceny Xbox Ally i Xbox Ally X. Jeśli okażą się prawidłowe, to nie jest tak źle, jak myślałem Wyciekły ceny Xbox Ally i Xbox Ally X. Jeśli okażą się prawidłowe, to nie jest tak źle, jak myślałem Gracz znalazł najlepsze zastosowanie dla portu USB w Switchu 2, przypominając społeczności o starym, dobrym Game Boyu Gracz znalazł najlepsze zastosowanie dla portu USB w Switchu 2, przypominając społeczności o starym, dobrym Game Boyu Gracz włącza komputer trzymając dwa kable razem - wygląda to tak, jakby próbował zrobić zwarcie w samochodzie Gracz włącza komputer trzymając dwa kable razem - wygląda to tak, jakby próbował zrobić zwarcie w samochodzie Asus zaprezentował kartę RTX 5090 o wartości pół miliona dolarów. To efekt użycia 5 kilogramów złota w procesie produkcji Asus zaprezentował kartę RTX 5090 o wartości pół miliona dolarów. To efekt użycia 5 kilogramów złota w procesie produkcji Fan Nintendo znalazł w drodze do pracy całkowicie zniszczony kartridż z Zeldą na konsolę 3DS - i z jakiegoś powodu: nadal działa Fan Nintendo znalazł w drodze do pracy całkowicie zniszczony kartridż z Zeldą na konsolę 3DS - i z jakiegoś powodu: nadal działa