futurebeat.pl NEWSROOM „To dobry sposób na rozwój generacji” - tak o różnicy między PS5 a PS5 Pro mówi deweloper „To dobry sposób na rozwój generacji” - tak o różnicy między PS5 a PS5 Pro mówi deweloper Kolejni deweloperzy określają PSSR jako najważniejszy nowy element, jaki wprowadza konsola Sony. Technologia upscalingu korzystająca z AI ma dostarczać imponujące rezultaty. gamingZbigniew Woźnicki31 października 2024 Źrodło fot. Sony; materiały promocyjnei Do premiery PlayStation 5 Pro został tylko tydzień i wkrótce gracze będą mogli zweryfikować obietnice Sony dotyczące lepszej wydajności. Jednym z głównych elementów nowej konsoli jest wykorzystanie technologii upscalingu PSSR, która ma być obsługiwana przez wszystkie tytuły na PS5 Pro. Jej działanie ma być na tyle imponujące, że PSSR pochwalił pracujący przy The First Descendant Junhwan Kim (vide Wccftech). PSSR to najlepszy element PS5 ProJeszcze przed premierą obecnej generacji Sony i Microsoft obiecywali rozgrywkę w 4K w 60 klatkach na sekundę. Tak dużego przeskoku technologicznego nie udało się osiągnąć i najbliżej osiągnięcia wyniku będzie PS5 Pro właśnie dzięki PSSR. Dzięki upscalingowi będzie można grać w skalowanym 4K i 60 klatkach przy imponującej różnicy graficznej, co pokazały między innymi testy na Final Fantasy VII Rebirth. Powiązane:PS5 Pro nie uratuje GTA 6 przed 30 FPS? Eksperci z Digital Foundry wyjaśniają Pozytywne odczucia związane z PSSR ma pracujący przy looter shooterze The First Descendant Junhwan Kim, który spotkał się z pozytywnym odbiorem wśród graczy. Kim określił PSSR jako najbardziej imponujący element nowej konsoli: W procesie adaptacyjnym The First Descendant na PS5 Pro najbardziej imponującym była dla mnie technologia upscalingu AI PSSR. Obecnie PS5 wykorzystuje FSR, który ma swoje minusy, jak ghostowanie pikseli lub ich niestabilność w trakcie procesu rekonstrukcji. PSSR na PS5 Pro minimalizuje te słabości i dostarcza bardzo imponujące rezultaty. Równie pozytywne zdanie o PS5 Pro ma główny deweloper Empire of the Ants Renaud Charpentier. W niedawnej rozmowie stwierdził, że nowa konsola Sony pozwoli grać w 60 klatkach w produkcje, które dotychczas były ograniczone do 30. Za tym osiągnięciem ma stać między innymi wspomniany PSSR, ponieważ technologia upscalingu pozwala na większą wydajność w rozgrywce. Czytaj więcej:Sony ma szykować PSSR 2. Ulepszona wersja technologii ma zaoferować obsługę 4K i 120 FPS-ów POWIĄZANE TEMATY: gaming konsole stacjonarne Zbigniew Woźnicki Zbigniew Woźnicki Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton. Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu Świetna passa AMD. Firma osiąga rekordowe udziały w rynku procesorów Świetna passa AMD. Firma osiąga rekordowe udziały w rynku procesorów Gracz uważał, że brat ukradł jego Game Boya z Pokémon Red - 20 lat później przeszukuje dom rodziców i zdaje sobie sprawę, że urządzenie cały czas tkwiło w kanapie Gracz uważał, że brat ukradł jego Game Boya z Pokémon Red - 20 lat później przeszukuje dom rodziców i zdaje sobie sprawę, że urządzenie cały czas tkwiło w kanapie Ogromna awaria X. Użytkownicy mają problem z dostępem do portalu Ogromna awaria X. Użytkownicy mają problem z dostępem do portalu Interfejs konsol Xbox wreszcie pozwoli na większą personalizację. Microsoft testuje nową funkcję Interfejs konsol Xbox wreszcie pozwoli na większą personalizację. Microsoft testuje nową funkcję