futurebeat.pl NEWSROOM Deweloperzy o sprawie DLSS i AMD; nie ma różnicy w implementacji względem FSR Deweloperzy o sprawie DLSS i AMD; nie ma różnicy w implementacji względem FSR Partnerstwo AMD i Bethesdy budzi coraz więcej kontrowersji. Teraz swoją opinię na ten temat wypowiedzieli pracownicy ze studia Nixxes. Według nich implementacje technologii DLSS, XeSS i FSR 2.0 nie jest skomplikowana i przebiega bardzo podobnie. gamingAgnieszka Adamus30 czerwca 2023 8 Źrodło fot. Bethesdai Trzy dni temu świat obiegłam informacja, że AMD zostało ekskluzywnym partnerem Bethesdy. W związku z tym Starfield ma być zoptymalizowany pod procesory serii Ryzen 7000 oraz karty graficznych Radeon 7000. Prawdopodobnie oznacza to również, że w grze pojawi się tylko jedna technologia skalowania obrazu – FSR 2.0. Według deweloperów, takie podejście nie będzie miało zbyt dobrego wytłumaczenia, ponieważ implementacja konkurencyjnych rozwiązań (DLSS od Nvidii oraz XeSS Intela) przebiega bardzo podobnie i nie jest skomplikowana. Powiązane:Asus ROG Ally Z1 vs Z1 Extreme. Co je różni? Rewelacje te pochodzą od grafików pracujących dla niemieckiego Nixxes. Studio to odpowiadało między innymi za port Marvel’s Spider-Man: Miles Morales na PC. Jak zapewne kojarzycie, gry Sony wydawane na komputery osobiste, oferują bardzo dużo różnych opcji graficznych – w tym wsparcie dla ray tracingu i DLSS. Można więc bez przeszkód założyć, że deweloperzy dobrze znają temat. Źródło: Twitter/mempodev Z wpisów zamieszczonych na Twitterze wynika, że w obecnych czasach implementacja wszystkich technologii skalowania obrazu przebiega niemalże identycznie. Taki stan rzeczy ma wynikać z projektów API oferowanych przez wszystkie trzy firmy. Jeśli więc Starfield faktycznie będzie oferował jedynie wsparcie dla FSR 2.0, to właściwie można śmiało stwierdzić, że chodzi jedynie o ekskluzywność technologii. Już samo ogłoszenie partnerstwa wywołało falę niezadowolenia i negatywnie odbiło się na wizerunku Bethesdy. Oczywiście nadal nie jest przesądzone, że w Starfieldzie zabraknie DLSS i XeSS, więc jedynie pozostaje nam czekać na dalsze komunikaty. Czytaj więcej:Wielki prezent i jeszcze większy gest: gdy gracz PlayStation jest w potrzebie, jego pecetowi przyjaciele nie wahają się, by pomóc POWIĄZANE TEMATY: gaming komputery AMD DLSS Agnieszka Adamus Agnieszka Adamus Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry. Najpierw pożar, teraz próba wtargnięcia. Kolejne kłopoty fabryki Tesli w Niemczech Najpierw pożar, teraz próba wtargnięcia. Kolejne kłopoty fabryki Tesli w Niemczech Gniewne reakcje USA na nowy laptop Huawei z procesorem Intela już przynoszą efekty Gniewne reakcje USA na nowy laptop Huawei z procesorem Intela już przynoszą efekty Wyciekł benchmark chipu Apple M4. Szykuje się wydajnościowa rewolucja Wyciekł benchmark chipu Apple M4. Szykuje się wydajnościowa rewolucja Pozycja Google zagrożona? OpenAI planuje stworzyć własną wyszukiwarkę Pozycja Google zagrożona? OpenAI planuje stworzyć własną wyszukiwarkę Według Microsoftu 61 proc. pracowników w Polsce wykorzystuje AI w codziennej pracy Według Microsoftu 61 proc. pracowników w Polsce wykorzystuje AI w codziennej pracy