futurebeat.pl NEWSROOM Zbyt udany, by trafił na Zachód: ten handheld PS1 nigdy nie opuścił Japonii, obchodzi właśnie 25-lecie Zbyt udany, by trafił na Zachód: ten handheld PS1 nigdy nie opuścił Japonii, obchodzi właśnie 25-lecie To małe urządzenie od Sony obchodzi swoje 25-te urodziny. Nigdy nie opuściło Japonii, ponieważ było tak popularne. newsAnita Zych24 stycznia 2024 3 Źrodło fot. unsplash | Nikita Kostrykini To małe urządzenie od Sony obchodzi swoje 25-te urodziny. W czasach swojej świetności cieszyło się niezwykłą popularnością. Powiązane:Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2 Oficjalnie po raz pierwszy o PocketStation wspomniano w lutym 1998 roku. Sony podało do publicznej informacji, że rozpoczyna prace nad urządzeniem, które według źródeł miało służyć graczom podczas braku dostępu do konsoli PlayStation 1, dając szanse na alternatywne źródło rozrywki oraz jako karta pamięci, przechowująca zapisane stany gry. Źródło: Wikipedia / Evan-Amos Zaledwie rok później od pierwszego ogłoszenia o rozpoczęciu prac nad akcesorium, PocketStation trafiło do dystrybucji na terenie Japonii. Artykuł opublikowany w serwisie Strefa PSX wspomina o planach Sony w kwestii premier międzynarodowych urządzenia - niestety przez nieprzewidywalnie duże zainteresowanie nowością, wszystkie przygotowane partie musiały trafić na japoński rynek. W efekcie premiery planowane w USA i Europie musiały zostać przesunięte w czasie, a finalnie nigdy do nich nie doszło. Małe urządzenie, kilka zastosowańPocketStation służyło użytkownikom jako karta pamięci. Mogliśmy na nim zapisać stan gry i mieć ograniczony dostęp do zapisanych danych, bez podpinania urządzenia do konsoli. Nośnik pamięci pozwalał na przeglądanie zapisów oraz dzięki małemu ekranikowi LCD, podgląd ile dostępnej przestrzeni pozostało do zagospodarowania. Dodatkowym zastosowaniem rozbudowanej karty pamięci była możliwość rozszerzenia zawartości tytułów konsolowych o mini gry, a nawet pełnoprawne rozbudowane gry z fabułą. Tylko wybrane tytuły obsługiwały integrację z PocketStation i według autora nierzadko dostarczały wiele dodatkowej zawartości do wersji na PlayStation 1. Podkreśla również, że tyczy się to głównie gier wydanych na japoński rynek. Przykładem, będącym wyjątkiem od reguły, było wskazanie Final Fantasy VIII w amerykańskiej wersji. Czytaj więcej:Gracz kupił rzadki sprzęt od PlayStation za niespełna 40 zł. W rzeczywistości jest warty dwadzieścia razy więcej POWIĄZANE TEMATY: PlayStation Sony Anita Zych Anita Zych Zainteresowanie technologią oraz światem gier komputerowych rozwijała od najmłodszych lat, rozpoczynając ją od największych klasyków w branży. Zafascynowana rozgrywką w Diablo II, przygodami Bezimiennego w Górniczej Dolinie oraz rozwijaniem cywilizacji w Age Of Empires, chciała kreować własne historie nieustraszonych bohaterów dzięki rysunkowi i pisaniu pierwszych komiksów. W późniejszych latach pogłębiała swoją wiedzę na temat technologii dzięki podjęciu studiów ściśle związanych z inżynierią oprogramowania. Dzięki temu poznała nowe możliwości, jeśli chodzi o gamedev – projektowanie modeli 3D, rysunki koncepcyjne oraz budowanie świata wirtualnego stały się dla niej bardziej przystępne dzięki zrozumieniu zasad programowania. W przyszłości chciałaby stworzyć własną grę. Firma zajmująca się sztuczną inteligencją kupiła miliony drukowanych książek, a następnie zniszczyła je tylko po to, by wytrenować swój model sztucznej inteligencji Firma zajmująca się sztuczną inteligencją kupiła miliony drukowanych książek, a następnie zniszczyła je tylko po to, by wytrenować swój model sztucznej inteligencji Nowa wersja Siri, czyli asystenta Apple, może działać z wykorzystaniem technologii OpenAI Nowa wersja Siri, czyli asystenta Apple, może działać z wykorzystaniem technologii OpenAI Szanse na sukces to 1 do 210 bilionów. Koparka USB do Bitcoina to zwykły scam, ale ludzie wciąż ją kupują Szanse na sukces to 1 do 210 bilionów. Koparka USB do Bitcoina to zwykły scam, ale ludzie wciąż ją kupują Zamieszanie o wykorzystanie AI w The Alters. 11 bit Studios twierdzi, że doszło do tego przez przypadek Zamieszanie o wykorzystanie AI w The Alters. 11 bit Studios twierdzi, że doszło do tego przez przypadek W ciągu ostatnich trzech lat Windows stracił 400 milionów użytkowników. Czyżby pokłosie braku wsparcia dla Windowsa 10? W ciągu ostatnich trzech lat Windows stracił 400 milionów użytkowników. Czyżby pokłosie braku wsparcia dla Windowsa 10?