futurebeat.pl NEWSROOM YouTuber kupił w Chinach dziwnego iPhone'a bez logo Apple: Był to wyjątkowy prototyp z przyciskami haptycznymi YouTuber kupił w Chinach dziwnego iPhone'a bez logo Apple: Był to wyjątkowy prototyp z przyciskami haptycznymi W sieci pokazano jeden z najbardziej unikalnych prototypów iPhone’a. Mający wiele lat egzemplarz pokazuje, że Apple już od dawna testuje jedną z funkcji i wciąż nie jest gotowy do zaimplementowania jej w smartfonach. mobileZbigniew Woźnicki18 listopada 2024 2 Źrodło fot. YouTube: Apple Demo; 2024i Prototypy wydanych urządzeń są dla fanów technologii jednymi z najciekawszych sprzętów. Dzięki nim zobaczyliśmy, jakie dodatkowe funkcje mógł mieć iPod oraz początki nieudanej współpracy Nintendo z Sony. Natomiast odnaleziony i zakupiony w Chinach prototyp iPhone’a 14 Pro zdradza, nad czym od lat Apple pracuje. Prototyp iPhone’a 14 Pro z unikalnymi przyciskamiNa kanale Apple Demo pokazano unikalny prototyp iPhone’a 14 Pro. Egzemplarz był wykorzystywany do testowania wytrzymałości przy upadku z wysokości. W czasie prób youtuber zwrócił uwagę, że podzespoły nie są ze sobą połączone, co nie pozwala korzystać ze smartfona. Komputerem jednak rozpoznawał to urządzenie. Po bliższym przyjrzeniu się widać, że dwa elementy są w pełni sprawne - przyciski włączenia i regulowania głośności. Wykorzystują one haptykę, której obecnie największym promotorem jest Sony z kontrolerem Dual Sense. W przypadku pada funkcja pozwala na modyfikowanie reakcji klawisza na nasz dotyk w zależności od tego, co dzieje się w grze. Powiązane:Huawei nie jest zadowolony z systemu operacyjnego bez Androida; potrzebuje 100 tysięcy nowych aplikacji Nie wiadomo, jak haptyka miałaby działać w iPhone’ach. Być może Apple chce, żeby w zależności od mocy nacisku aktywowała się inna funkcja, na przykład mocniejsze naciśnięcie przycisku power wyłączy smartfona, a delikatniejsze tylko go zrestartuje. To oczywiście wyłącznie spekulacje, ale w filmie kanału Apple Demo wspomniano, iż Apple od wielu lat testuje haptykę, a prototyp jest częścią tak zwanego Project Bongo. Z jakiegoś powodu firma wciąż nie jest na to gotowa. Na pewno taka funkcja byłaby wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne, co może sugerować, że testy upadku z wysokości służyły właśnie temu: czy przyciski haptyczne wytrzymają wielokrotny upadek. Widocznie tak jeszcze nie jest, dlatego Apple czeka z zapowiedzią funkcji. Czytaj więcej:Samsung Galaxy S25 - wszystko, co wiemy. Modele, specyfikacja, aparat, cena, data premiery POWIĄZANE TEMATY: mobile smartfony iPhone Zbigniew Woźnicki Zbigniew Woźnicki Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton. iPhone 17 Pro i Pro Max. Wszystko, co trzeba wiedzieć - cena, termin premiery, ekran, aparat, kolory iPhone 17 Pro i Pro Max. Wszystko, co trzeba wiedzieć - cena, termin premiery, ekran, aparat, kolory Błędy, znikające tekstury i pikujące fps-y. Recenzja techniczna Microsoft Flight Simulator 2024 Błędy, znikające tekstury i pikujące fps-y. Recenzja techniczna Microsoft Flight Simulator 2024 Kiedy startuje podsumowanie roku Spotify Wrapped 2024? (Aktualizacja: już jest) Kiedy startuje podsumowanie roku Spotify Wrapped 2024? (Aktualizacja: już jest) Nowa aplikacja i generator klatek - Intel wykłada na stół wszystkie karty i goni konkurencję Nowa aplikacja i generator klatek - Intel wykłada na stół wszystkie karty i goni konkurencję „Zachowanie równowagi między AI a ludzkim podejściem będzie kluczowe” - twierdzi szef PlayStation „Zachowanie równowagi między AI a ludzkim podejściem będzie kluczowe” - twierdzi szef PlayStation