futurebeat.pl NEWSROOM Xbox nie porzuci konsol. Phil Spencer zapewnia, że firma nadal będzie produkować własny sprzęt Xbox nie porzuci konsol. Phil Spencer zapewnia, że firma nadal będzie produkować własny sprzęt Dyrektor generalny Microsoft Gaming Phil Spencer zapewnił, że firma nie zamierza porzucać konsol stacjonarnych. gamingKamil Cuber16 listopada 2024 2 Źrodło fot. Unsplash | Diego Marín.i Na początku roku w sieci pojawiły się pogłoski, że Microsoft może zrezygnować z produkcji konsol stacjonarnych. Wielu użytkowników Xboxów poważnie podeszło do tej plotki, co spowodowało zalanie mediów społecznościowych falą komentarzy. Amerykański gigant kilka dni później zaprzeczył krążącym po sieci przeciekom i stwierdził, że nie będzie porzucał produkcji sprzętu dla graczy. Powiązane:Męczyłem się z szukaniem gier i aplikacji w bibliotece Xboxa, ale nowa aktualizacja ekranu głównego rozwiązuje mój problem Jednak do tej pory firma nie podzieliła się żadnymi pewnymi informacjami na temat nowego Xboxa. Dodatkowo obawy wśród graczy wzbudził fakt, że Microsoft coraz chętniej inwestuje w usługi grania w chmurze i multiplatformowość wydawanych gier. Pojawiły się jedynie sugestie, że przedsiębiorstwo pracuje nad własnym handheldem. Dlatego dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer postanowił rozwiać wszelkie wątpliwości. Udzielił on wywiadu dla magazynu Rolling Stone, w którym zapewnił, że firma nie zamierza rezygnować z konsol stacjonarnych. Jak zapewnił dyrektor generalny, Microsoft nadal zamierza pracować nad rozwojem sprzętu dla graczy. W najbliższych latach na rynek ma trafić kilka konsol. Niestety nie zostało podane jakie dokładnie będą to urządzenia. Jednak możemy spodziewać się, że jednym z nich będzie wspomniany handheld od Xboxa. Phil Spencer już kilkukrotnie zapewniał, że chciałby, aby amerykański gigant zaoferował własnym przenośnym urządzeniem. W przyszłości na pewno wypuścimy na rynek więcej konsol i innych urządzeń. Niemniej firma nie zamierza zmieniać swojej obecnej polityki. Przedsiębiorstwo nadal planuje oferować gry oraz usługi kojarzone do tej pory z Xboxem na większej ilości platform oraz urządzeń. Jednym z kluczowych filarów firmy ma stać się Xbox Cloud Gaming. Odnotowujemy największy wzrost graczy Xbox wśród użytkowników komputerów PC i chmury. Społeczność konsolowa nie rośnie równie szybko na ich tle. Cenimy tych klientów, ale to w chmurze i komputerach pc, oraz większej dostępności gier leży rozwój i ekspansja Xboxa. Czytaj więcej:„Xbox powinien dążyć do bycia największym na świecie”. Były szef Blizzarda krytykuje obecną politykę Microsoftu POWIĄZANE TEMATY: gaming Xbox Microsoft konsole przenośne konsole stacjonarne Kamil Cuber Kamil Cuber Z GRYOnline.pl związał się w 2022 roku, jest autorem tekstów o tematyce sprzętowej. Swoją przygodę z pisaniem rozpoczynał jeszcze w gimnazjum, biorąc udział w konkursach organizowanych przez producentów z branży elektronicznej. Następnie przy okazji zakupu nowego komputera zainteresował się sprzętem, stopniowo coraz lepiej poznając rynek komputerowy. Zagorzały fan komputerów i gier single-player, choć nie odrzuci też zaproszenia do gry w szachy oraz Foxhole’a. Firma zajmująca się sztuczną inteligencją kupiła miliony drukowanych książek, a następnie zniszczyła je tylko po to, by wytrenować swój model sztucznej inteligencji Firma zajmująca się sztuczną inteligencją kupiła miliony drukowanych książek, a następnie zniszczyła je tylko po to, by wytrenować swój model sztucznej inteligencji Nowa wersja Siri, czyli asystenta Apple, może działać z wykorzystaniem technologii OpenAI Nowa wersja Siri, czyli asystenta Apple, może działać z wykorzystaniem technologii OpenAI Szanse na sukces to 1 do 210 bilionów. Koparka USB do Bitcoina to zwykły scam, ale ludzie wciąż ją kupują Szanse na sukces to 1 do 210 bilionów. Koparka USB do Bitcoina to zwykły scam, ale ludzie wciąż ją kupują Zamieszanie o wykorzystanie AI w The Alters. 11 bit Studios twierdzi, że doszło do tego przez przypadek Zamieszanie o wykorzystanie AI w The Alters. 11 bit Studios twierdzi, że doszło do tego przez przypadek W ciągu ostatnich trzech lat Windows stracił 400 milionów użytkowników. Czyżby pokłosie braku wsparcia dla Windowsa 10? W ciągu ostatnich trzech lat Windows stracił 400 milionów użytkowników. Czyżby pokłosie braku wsparcia dla Windowsa 10?