Odwiedź nas na:
YouTube ogłosił, że zamierza skuteczniej walczyć z adblockami. Ich użytkownicy powinni spodziewać się utrudnień z odtwarzaniem filmów.
Spokojnie, póki co nie będą nas atakowały reklamowe paski z zakamarków Discorda. Platforma doda nowe aktywności sponsorowane, które będą dobrowolne, więc nie będziemy musieli w nich uczestniczyć.
Najnowszy spot reklamowy Apple trywializuje ewentualne narzekania na 128 GB domyślnej pojemności pamięci w iPhone 15. Według firmy nie ma powodów do zmartwień, miejsca nie zabraknie.
Google chce wprowadzić zmiany w algorytmach katalogowania treści dla wyszukiwarki. Treści generowane przez AI głównie dla zdobycia wejść mają być teraz znacznie mniej warte z punktu widzenia SEO.
W odpowiedzi na preferencje użytkowników, YouTube rewiduje swój model reklamowy na telewizorach, oferując dłuższe, ale rzadziej pojawiające się bloki reklamowe.
Google włącza się do walki z narzędziami do blokowania reklam. Już od czerwca przyszłego roku przeglądarka Chrome zacznie ograniczać korzystanie z adblocków.
Nadmiar reklam i sponsorowanych treści na TikToku wywołuje niepokój wśród twórców, którzy obawiają się, że aplikacja traci swoją autentyczność i znacząco podupada na jakości.
Kampania przeciwko AdBlockom na YouTube rozpoczęła się na dobre. Czy to jednak spowoduje, że liczba abonentów Premium wzrośnie? Prawdopodobnie nie.
Niektórzy blokujący reklamy na YouTube mogą zobaczyć nietypowy komunikat. Serwis pozwoli tylko na wyświetlenie trzech filmów, jeśli nie wyłączymy AdBlocka.
W ramach promocji firmy Tesla, chiński oddział przedsiębiorstwa nawiązał współpracę z McDonaldem i przygotował serię łyżeczek do McFlurry inspirowanych Cybertruckiem.