Spersonalizowane reklamy zobaczymy już praktycznie wszędzie, nawet na pokładzie samolotu

Amerykańskie linie lotnicze United Airlines poinformowały o wprowadzeniu spersonalizowanych reklam. Będą one wyświetlane na ekranach zainstalowanych w oparciach foteli.

tech
Kamil Cuber8 czerwca 2024
Źrodło fot. Unsplash | Tim Gouw.
i

W ciągu liku ostatnich lat, reklamy stały się częścią naszej codzienności. Można je zobaczyć na portalach społecznościowych, w telewizji oraz chodząc po mieście. Niestety nic nie zapowiada, aby mogły one w przyszłości zniknąć, gdyż dla korporacji jest to dodatkowe źródło zysków. Jedną z firm, która rozpoczęła wprowadzanie spersonalizowanych reklam, są linie lotnicze United Airlines. Będą one wyświetlane w ciągu podróży na ekranach zamontowanych w oparciach foteli.

Jak możemy się dowiedzieć z opublikowanych informacji, reklamy są częścią platformy medialnej Kinective Media stworzonej przez United Airlines. Dzięki niej reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoimi produktami do wybranej przez siebie grupy odbiorców. Informacje o pasażerach są pozyskiwane między innymi za sprawą programu lojalnościowego MileagePlus. Jak jednak zaznacza United Airlines, reklamodawcy nie będą mieli do nich dostępu.

Linie lotnicze odmówiły komentarza na temat spodziewanych przychodów jakie przewidują pozyskać z reklam. Jednak możemy przewidywać, że będą to niemałe pieniądze, gdyż przedsiębiorstwo może wyświetlać je przez średnio trzy i pół godziny.

Istnieje potencjał, aby na jednego podróżnego poświęcić 3,5 godziny uwagi, biorąc pod uwagę średni czas lotu .

Na szczęście klienci linii, którzy nie będą chcieli korzystać ze spersonalizowanych reklam, mogą z nich zrezygnować. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję na oficjalnej stronie United Airlines. Nie oznacza to jednak, że wtedy reklamy całkowicie znikną.

Obecnie ciężko przewidzieć jak na taką zmianę zareagują klienci. Jeśli jednak liniom uda się wprowadzić spersonalizowane reklamy na stałe, to może spodziewać się, że inne firmy pójdą w ich ślady. Jedną z nich mogłaby być linie lotnicze Delta, które także posiadają w swojej ofercie program lojalnościowy określany jako SkyMiles.

POWIĄZANE TEMATY: tech lotnictwo reklamy samoloty USA

Kamil Cuber

Kamil Cuber

Z GRYOnline.pl związał się w 2022 roku, jest autorem tekstów o tematyce sprzętowej. Swoją przygodę z pisaniem rozpoczynał jeszcze w gimnazjum, biorąc udział w konkursach organizowanych przez producentów z branży elektronicznej. Następnie przy okazji zakupu nowego komputera zainteresował się sprzętem, stopniowo coraz lepiej poznając rynek komputerowy. Zagorzały fan komputerów i gier single-player, choć nie odrzuci też zaproszenia do gry w szachy oraz Foxhole’a.

„Dziadek ma lepsze parametry ode mnie”: Senior chce dać wnukowi komputer do gier, który jest naprawdę dobry

„Dziadek ma lepsze parametry ode mnie”: Senior chce dać wnukowi komputer do gier, który jest naprawdę dobry

YouTuber pozwala swojemu synowi wybrać, którego handhelda chce - jego decyzja pokazuje, że sprzęt często nie jest najważniejszy

YouTuber pozwala swojemu synowi wybrać, którego handhelda chce - jego decyzja pokazuje, że sprzęt często nie jest najważniejszy

Zdesperowany hobbysta komputerowy prosi o pomoc po wydaniu 72 000 złotych na komputer, który nie działa, mimo zwrotu kilku części

Zdesperowany hobbysta komputerowy prosi o pomoc po wydaniu 72 000 złotych na komputer, który nie działa, mimo zwrotu kilku części

PSP nie było pierwszym handheldem PlayStation. Firma kombinowała z przenośnym graniem już w epoce PS1

PSP nie było pierwszym handheldem PlayStation. Firma kombinowała z przenośnym graniem już w epoce PS1

„Za 2 lata AI zastąpi 25% zawodów, a za 5 lat zyska świadomość”: Rafał Brzoska z InPostu zwiastuje dramat na rynku pracy

„Za 2 lata AI zastąpi 25% zawodów, a za 5 lat zyska świadomość”: Rafał Brzoska z InPostu zwiastuje dramat na rynku pracy