futurebeat.pl NEWSROOM „Najlepszy przykład graficznego skoku” - ta gra na PS2 z 2001 roku do dziś zachwyca grafiką „Najlepszy przykład graficznego skoku” - ta gra na PS2 z 2001 roku do dziś zachwyca grafiką Nawet gry mające ponad 20 lat potrafią zachwycić grafiką. Jedna z czołowych produkcji na PlayStation 2 do dzisiaj pokazuje, jak wydajnym sprzętem była jedna z najpopularniejszych konsol w historii. gamingZbigniew Woźnicki6 listopada 2024 7 Źrodło fot. Joe Haupt; flickr.com; 2017 | CC BY-SA 2.0i Symulatory wyścigów zawsze charakteryzowały się próbą jak najwierniejszego oddania rzeczywistości. To tyczy się nie tylko modelu jazdy, ale i oprawy wizualnej. O tym, że deweloperzy podejmowali takie starania przypomniał jeden z internautów, który zachwycał się jakością Gran Turismo 3: A-Spec na PS2. Konsola Sony była sporym przeskokiem technologicznym, co udowadnia wspomniana gra. PS2 wciąż zadziwia swoimi możliwościamiObecnie coraz rzadziej jesteśmy świadkami rewolucji pod kątem grafiki w grach. Jeden z największych przeskoków miał miejsce pomiędzy piątą a szóstą generacją konsol, na co najlepszym dowodem jest seria Gran Turismo z PlayStation. Trzecia odsłona serii cały czas robi wrażenie pomimo swojej premiery w 2001 roku, o czym przypomniał Slep1k na subreddicie r/ps2. Gracz umieścił krótkie nagranie swojej rozgrywki z Gran Turismo 3: A-Spec na PlayStation 2 i trzeba przyznać, że dźwiękowo i graficznie gra wciąż robi duże wrażenie. Zwłaszcza jeśli produkcję porównamy z Gran Turismo z 1997 roku i Gran Turismo 2 z 1999 roku. Deweloperzy wykorzystali możliwości nowej konsoli, przez co dostaliśmy zdecydowanie ładniejszą grę. Wraz z postępem technologicznym tak znaczne różnice w oprawie graficznej stały się coraz rzadsze. Jednym z najlepszych przykładów mogą być Forza Horizon 4 i Forza Horizon 5. Pomiędzy obiema produkcjami są 3 lata różnicy i jedna wyszła na konsole Xbox One, a druga na Xbox Series X/S. Mimo to wizualnie są do siebie zbliżone bardziej, niż Gran Turismo 2 i Gran Turismo 3: A-Spec. W komentarzach pod wpisem Slep1ka gracze wyrazili tęsknotę za czasami, gdy zakup nowej konsoli wiązał się z ekscytacją związaną z nowymi możliwościami. Ponad 20 lat temu wydawało się, że PS2 osiągnęło szczyt możliwości, a teraz wydaje się, iż postęp stanął w miejscu. Być może to się zmieni z premierą PS5 Pro i technologią PSSR, która według deweloperów sprawi, że gracze nie będą potrzebowali kompromisów. POWIĄZANE TEMATY: gaming konsole stacjonarne PlayStation 2 Zbigniew Woźnicki Zbigniew Woźnicki Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton. W trakcie konferencji „AI w edukacji” zaprezentowano komputery AI PC W trakcie konferencji „AI w edukacji” zaprezentowano komputery AI PC Użytkownicy Windows 10 mogą odetchnąć. Microsoft przedłuża wsparcie bezpieczeństwa dla Office aż do 2028 roku Użytkownicy Windows 10 mogą odetchnąć. Microsoft przedłuża wsparcie bezpieczeństwa dla Office aż do 2028 roku W tej cenie nie ma konkurencji. Recenzja pada GameSir Super Nova W tej cenie nie ma konkurencji. Recenzja pada GameSir Super Nova Nowy przeciek dotyczący RTX 5050 - myśleliśmy, że to legenda, a jednak istnieje [AKTUALIZACJA] Nowy przeciek dotyczący RTX 5050 - myśleliśmy, że to legenda, a jednak istnieje [AKTUALIZACJA] Nvidia wydała nowy sterownik Game Ready 576.40 - zapewni wsparcie dla DOOM: The Dark Ages Nvidia wydała nowy sterownik Game Ready 576.40 - zapewni wsparcie dla DOOM: The Dark Ages