Koniec akcesoriów z logiem Microsoftu; gigant zmienia strategię

Microsoft zapowiedział, że kończy produkcję akcesoriów sygnowanych własną logo. Zamiast tego skupi się na rozwoju marki Surface.

gaming
Agnieszka Adamus29 kwietnia 2023
9
Źrodło fot. Unsplash | Workperch
i

Era peryferii sygnowanych marką Microsoftu dobiega końca. Gigant z Redmond zapowiedział, że skupi się na rozwoju marki Surface i to właśnie pod jej szyldem sprzedawane będą wszystkie produkty.

Na ten moment ciężko określić, jakie są dokładne plany Microsoftu. Dan Laycock pełniący rolę starszego managera ds. komunikacji, przekazał serwisowi The Verge krótkie oświadczenie. Jego treść jest jednak dość enigmatyczna.

W przyszłości skupimy się na rozwoju naszego portfolio akcesoriów dla komputerów z Windows pod marką Surface. Nadal będziemy oferować szeroki wybór akcesoriów PC – wliczając w to myszy, klawiatury, pióra, stacje dokujące, akcesoria adaptacyjne i nie tylko. Wyprodukowane peryferia sygnowane marką Microsoft są sprzedawane po obecnych cenach do wyczerpania zapasów.

Ciężko więc określić, czy marka Surface będzie wyglądać tak jak obecnie. Na ten moment oferuje ona jedynie produkty zaliczane do segmentu premium. Oznacza to, że w katalogu nie znajdziecie tanich akcesoriów.

Microsoft miał natomiast w swoim katalogu przystępne cenowo akcesoria biurowe, a także cieszące się dużym uznaniem klawiatury ergonomiczne. Jeśli więc pula sprzętów oferowanych w ramach marki Surface nie zostanie zwiększona, to niedługo pożegnamy się z tanim sprzętem od giganta z Redmond.

W ten sposób kończy się więc czterdziestoletnia historia akcesoriów sygnowanych logiem Microsoftu. Teraz nadchodzi era Surface. Co z tego wyjdzie? To okaże się w przyszłości.

  1. Microsoft – oficjalna strona

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Agnieszka Adamus

Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Nowy przeciek daje nam wgląd w specyfikację jednej z kart graficznych Intel Arc Battlemage

Nowy przeciek daje nam wgląd w specyfikację jednej z kart graficznych Intel Arc Battlemage

Google może iść w ślady Apple i połączyć ChromeOS i Androida w jeden system

Google może iść w ślady Apple i połączyć ChromeOS i Androida w jeden system

Kolejny krok w stronę Steam Decka 2? SteamOS otrzymał wsparcie dla DLSS 3

Kolejny krok w stronę Steam Decka 2? SteamOS otrzymał wsparcie dla DLSS 3

Nvidia może zalać rynek nowymi kartami graficznymi. 5 modeli z rodziny RTX 5000 ma pojawić się w najbliższych miesiącach

Nvidia może zalać rynek nowymi kartami graficznymi. 5 modeli z rodziny RTX 5000 ma pojawić się w najbliższych miesiącach

Czy hashtagi działają na Bluesky? Sprawdzamy i odpowiadamy

Czy hashtagi działają na Bluesky? Sprawdzamy i odpowiadamy