futurebeat.pl NEWSROOM Twórcy Kingdom Come Deliverance 2 o optymalizacji. Jest szansa, że gra zadziała w 60 FPS na konsolach Twórcy Kingdom Come Deliverance 2 o optymalizacji. Jest szansa, że gra zadziała w 60 FPS na konsolach Optymalizacja i płynność rozgrywki to główne priorytety dla twórców Kingdom Come: Deliverance 2, którzy dążą do osiągnięcia 60 klatek na sekundę na konsolach. Studio Warhorse Studios podkreśla postępy w wykorzystaniu nowoczesnej architektury sprzętowej i znaczenie płynnego doświadczenia dla graczy. gamingKrystian Łukasik13 września 2024 Źrodło fot. Warhorse Studiosi Spis treści: Voxel-Based Global Illumination – światło bez kompromisówCryENGINE – sprawdzona technologia w nowej odsłonieDLSS i FSR – upscaling dla każdego W miarę zbliżającej się premiery Kingdom Come Deliverance 2, twórcy gry coraz chętniej dzielą się informacjami technicznymi na temat nadchodzącego tytułu. Jednym z najbardziej palących pytań jest oczywiście wydajność, zwłaszcza na konsolach obecnej generacji. Powiązane:Działała opornie, ale była wizualnym majstersztykiem. Ta gra z PS2 wciąż prezentuje się bajecznie Martin Klima, producent wykonawczy w Warhorse Studios, podczas Gamescom 2024, w rozmowie z serwisem Wccftech, ujawnił, że zespół programistów ciężko pracuje, aby osiągnąć jak najlepszą płynność rozgrywki. 60 klatek na sekundę na konsolach jest ambitnym, ale osiąglanym, celem zespołu. Klima podkreślił, że od czasów pierwszej części poczyniono ogromne postępy w dziedzinie optymalizacji. Studio skorzystało z dłuższego czasu produkcji, aby lepiej wykorzystać wielordzeniowe procesory i nowoczesną architekturę konsol. Do tego dochodzą oczywiście nowsze i szybsze podzespoły w samych urządzeniach oraz ulepszony model konsoli PlayStation 5. Włożyliśmy mnóstwo wysiłku w poprawę wydajności, ponieważ może ona wpłynąć na odbiór gry. Chcemy zapewnić graczom jak najpłynniejsze doświadczenie – stwierdza Martin Klima. Voxel-Based Global Illumination – światło bez kompromisówOprócz optymalizacji, Warhorse Studios stawia na zaawansowane technologie oświetlenia, które mają zapewnić grze realistyczny i klimatyczny wygląd. Jedną z nich jest SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination) – ulepszona wersja techniki oświetlenia wykorzystującej woksele do symulacji realistycznego rozchodzenia się światła w scenie. Co ciekawe, SVOGI ma być dostępne zarówno na PC, jak i na konsolach, co jest rzadkością w przypadku tak wymagającej techniki. To wskazuje na to, jak duży nacisk twórcy kładą na jakość oprawy graficznej, niezależnie od platformy. CryENGINE – sprawdzona technologia w nowej odsłonieKingdom Come: Deliverance 2 powstaje na silniku CryENGINE, który został znacznie zmodyfikowany i ulepszony przez studio Warhorse. Dzięki bliskiej współpracy z Crytek, twórcy mają dostęp do najnowszych technologii, jednocześnie zachowując swoje unikalne rozwiązania z pierwszej części gry. Chociaż silnik, który mamy, nie jest dokładnie tym samym, którego Crytek używa do Hunt: Showdown, to jest bardzo podobny – mówi Martin Klima. DLSS i FSR – upscaling dla każdegoW grze zaimplementowano także wsparcie dla technologii upscalingu NVIDIA DLSS oraz AMD FSR. Szczególnie FSR może okazać się kluczowym rozwiązaniem dla standardowych wersji konsol, gdzie zasoby są bardziej ograniczone niż w przypadku blaszaków i PS5 Pro. Kingdom Come Deliverance 2 zapowiada się na ambitny projekt, który ma szansę przebić swojego poprzednika pod względem zarówno skali, jak i jakości wykonania. Twórcy zdają sobie sprawę z wagi optymalizacji i płynności rozgrywki, dlatego ciężko pracują, aby zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenia. Choć 60 klatek na sekundę na konsolach to wciąż cel, a nie gwarancja, słowa Martina Klimy dają nadzieję, że gra będzie działać płynnie i bez zacięć, nawet na mniej wydajnych urządzeniach. Pozostaje nam czekać na premierę, która zaplanowana jest na 11 lutego 2025 roku, i przekonać się, czy Warhorse Studios sprosta oczekiwaniom graczy. Czytaj więcej:Wraz z PlayStation 5 Pro, Sony otwiera Puszkę Pandory, która prawdopodobnie już nigdy nie zostanie zamknięta POWIĄZANE TEMATY: gaming konsole stacjonarne Krystian Łukasik Krystian Łukasik Zawodowo skupia się na pisaniu wiadomości ze świata elektroniki oraz tłumaczeń opisów i instrukcji produktów specjalistycznych. Pasja do nowoczesnych technologii komputerowych oraz gamingu pozwala mu być ciągle na bieżąco z ewoluującymi trendami w tych dziedzinach. Jego zamiłowanie do języka angielskiego stało się fundamentem decyzji o podjęciu i ukończeniu studiów z filologii angielskiej. Co znaczy invalid handle na Bluesky? Odpowiadamy Co znaczy invalid handle na Bluesky? Odpowiadamy Wyciekła specyfikacja RTX 5070 Ti; karta pobierze więcej prądu niż 4070 Ti Wyciekła specyfikacja RTX 5070 Ti; karta pobierze więcej prądu niż 4070 Ti Chcą zmiażdżyć konkurencję ceną; nowe laptopy z procesorami Snapdragon będą tanie i ze wsparciem dla AI Chcą zmiażdżyć konkurencję ceną; nowe laptopy z procesorami Snapdragon będą tanie i ze wsparciem dla AI Ustawienia Stalker 2: Zdecydowanie powinieneś zmienić te 9 ustawień grafiki, sterowania, HDR i inne Ustawienia Stalker 2: Zdecydowanie powinieneś zmienić te 9 ustawień grafiki, sterowania, HDR i inne Do dziś korzystam z konsoli, która sprzedawała się tak dobrze, że niemal pobiła wynik PlayStation 2. Nintendo DS właśnie kończy 20 lat Do dziś korzystam z konsoli, która sprzedawała się tak dobrze, że niemal pobiła wynik PlayStation 2. Nintendo DS właśnie kończy 20 lat