futurebeat.pl NEWSROOM Steam niespodziewanie aktywuje nową, praktyczną funkcję, która ułatwia nagrywanie i dzielenie się rozgrywką Steam niespodziewanie aktywuje nową, praktyczną funkcję, która ułatwia nagrywanie i dzielenie się rozgrywką Na Steamie pojawiło się narzędzie do nagrywania i edycji materiału wideo z rozgrywki. Nie obciąża komputera i jest proste w obsłudze – idealne rozwiązanie dla graczy, którzy lubią się dzielić swoimi osiągnięciami. gamingDanuta Repelowicz7 listopada 2024 2 Źrodło fot. Steami Steam przedstawił dwa dni temu nowy zestaw funkcji do nagrywania rozgrywki. Narzędzia z pewnością przydadzą się użytkownikom, którym brakowało łatwych w obsłudze, poręcznych opcji zapisywania i obróbki klipów z gier. System był do tej pory na etapie bety, ale do powszechnego użytku trafił dopiero teraz. Całość prezentuje się bardzo poręcznie i intuicyjnie. Działa również na Steam Decku. Steam Cut ProNarzędzie przygotowane przez Valve oferuje całkiem sporo możliwości. Do naszej dyspozycji są następujące funkcje: Nagrywanie gier: Steam zapisuje w tle toczącą się rozgrywkę, ale nigdy nie przekracza ustalonego przez nas czasu nagrywania i dostępnej przestrzeni dyskowej. Wygodną opcją jest tryb Nagrywania na żądanie, który pozwala ręcznie wyłączać i wznawiać nagrywanie. Dodatkowo, można korzystać z osi czasu Steam i znaczników wydarzeń, żeby można było łatwo odnaleźć interesujący nas fragment. Powtarzanie: funkcja umożliwia szybkie powracanie do wybranych momentów rozgrywki.Wycinanie: niepotrzebnego materiału z nagrania możemy się łatwo pozbyć, korzystając z narzędzi do cięcia klipu wideo w menu nagrań i zrzutów ekranu. Udostępnianie: nagrania można przesyłać bezpośrednio na czat lub zapisywać na komputerze albo wybranym urządzeniu mobilnym. System zapisuje do 120 minut materiału, do którego można potem w razie potrzeby powrócić. Steam Dodatkowym atutem jest fakt, że integracja działa również poza Steamem (gra musi jednak obsługiwać nakładkę). Producent zaznacza, że mimo wszystko może się nie sprawdzać w przypadku niektórych starszych tytułów. Oprócz tego, aplikacja dba o prywatność użytkowników: system zapisuje tylko obraz z gry, nie zaś np. obraz pulpitu lub innych otwartych równocześnie okien folderów (jak w przypadku niektórych innych programów do rejestracji ekranu). Dotyczy to także dźwięku – możemy określić, który kanał audio zarejestruje system. Powiązane:Ogromny wyciek danych Steam. Do sieci mogły trafić dane 89 milionów użytkowników [AKTUALIZACJA] Sam zapis wideo odbywa się przy wykorzystaniu zaawansowanych rozwiązań zastosowanych w kartach graficznych Nvidia i AMD, dzięki czemu aplikacja ogranicza zużycie procesora i nie powinna w znacznym stopniu wpływać na komfort rozgrywki. Jeśli jednak nie jesteśmy posiadaczami kart tych producentów, aplikacja wykorzysta nasz procesor, co może się widocznie przełożyć na wydajność gry. Czytaj więcej:Gracz wysyła swoje urządzenie do pomocy technicznej Steam, prosi o aktualizację kilka tygodni później i otrzymuje za darmo hit RPG POWIĄZANE TEMATY: gaming Steam Danuta Repelowicz Danuta Repelowicz Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni. Kolejne plotki o iPhone 17 Air sugerują, że otrzymamy jeszcze mniejsza baterię niż w Samsungu Galaxy S25 Edge Kolejne plotki o iPhone 17 Air sugerują, że otrzymamy jeszcze mniejsza baterię niż w Samsungu Galaxy S25 Edge Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Wielu uważa, że Rockstar pracuje nad GTA 6 ponad 10 lat, ale jego rozwój rozpoczął się „na poważnie” po RDR 2 Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione Steve Jobs wprowadził emulator w 1999 roku, aby zmienić dowolnego Maca w PlayStation. Sony nie było tym rozbawione Dzięki temu sprzętowi zagrasz w The Last of Us w pociągu. PlayStation Portal to furtka do przenośnej rozgrywki Dzięki temu sprzętowi zagrasz w The Last of Us w pociągu. PlayStation Portal to furtka do przenośnej rozgrywki Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu Fizyczne wydania Mario i Zelda na Nintendo Switch 2 będą znajdować się na kartridżu