Nowy patch do Cyberpunk'a 2077. Twórcy obiecują nawet 33% więcej wydajności na procesorach Intel Arrow Lake

Z okazji czwartych urodzin Cyberpunk’a 2077 dostaliśmy patch 2.2. CD Projekt Red obiecuje 33% więcej wydajności na nowych procesorach Intela.

gaming
Julia Sobasz11 grudnia 2024
Źrodło fot. Cyberpunk.net
i

CD Projekt Red nie planuje wydawać aktualizacji dedykowanej PS5 Pro, za to wczoraj podzieliło się sporym patchem na pecety, PS5 i Xbox Series X/S.

Cyberpunk 2077 patch 2.2 – co nowego?

CD Projekt Red obchodziło wczoraj czwarte urodziny Cyberpunk’a 2077. Z tej okazji deweloperzy wzięli sprawę w swoje ręce i udostępnili przygotowaną w tajemnicy aktualizację 2.2. W przygotowaniu nowości pomogło im zewnętrzne studio Virtuos Games, odpowiedzialne m.in. za L.A Noire. Łatka oferuje sporo nowych elementów personalizacji postaci i pojazdów, ulepszenia trybu foto. Oto skrót zmian:

  • Mnóstwo opcji personalizacji dla V, w tym kolory oczu, rodzaje i kolory makijażu, blizny i tatuaże oraz cyberware.
  • Więcej sekretów do odkrycia w Night City.
  • Personalizacja większej liczby modeli aut i tryb Twintone – możliwość przeskanowania i skopiowania lakieru mijającego nas pojazdu. Zwiększono także liczbę samochodów, które można kupić u handlarzy.
  • Mnóstwo funkcji trybu fotograficznego, np. zwiększenie zasięgu kamery, dostosowywanie źródeł światła. Oprawione zdjęcia zrobione można teraz wyświetlać w apartamentach V.
  • Poprawki błędów w wielu misjach i zleceniach.

Coś dla pecetów

W nowym patchu pojawiły się także opcje specjalnie dostosowane pod PC, w tym wzrost wydajności nowych procesorów Intela. W tym przypadku twórcy obiecują:

  • Poprawę wydajności nawet o 33% na procesorach opartych na architekturze Intel Arrow Lake.
  • Więcej efektów Razor Chroma w niektórych sekcjach Phantom Liberty i scenach romansowych.
  • Przypisywanie W i S do różnych akcji, innych niż ich domyślne ustawienia w kategorii Pojazd.

O czym warto wspomnieć – mimo, że AMD FSR już trafiło do Nightcity w patchu 2.13, to twórcy zdecydowali się na wersję 3.0 zamiast 3.1, na której brak społeczność trochę narzeka w komentarzach pod nową notką. Póki co, czekamy na Wasze opinie i doświadczenia związane z rozgrywką.

POWIĄZANE TEMATY: gaming patche i aktualizacje

Julia Sobasz

Julia Sobasz

Z wykształcenia dziennikarka, z powołania metińczyk. Pasja do pisania pojawiła się u niej gdzieś między kartkowaniem starego numeru czasopisma „Przekrój“ a zarywaniem nocy na czytaniu reportaży Wydawnictwa Czarne. Oprócz grania w MMO-rpgi kolekcjonuje retro sprzęt, który jest dla niej sposobem na zachowanie kawałka historii technologii. Niepohamowana fanka i teoretyczka polskich seriali z przełomu lat 90. i 00.

Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i

Jest wodoodporny, opancerzony i świetnie brzmi. Recenzja Soundcore Boom 3i

Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi

Zespół Microsoft AI zaprezentował swoje pierwsze modele. Nowe technologie zasilą ekosystem Copilot i przyszłe usługi

Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli

Technik uruchomił Windows 95 na PlayStation 2, choć było to prawdziwym wyzwaniem ze względu na złożoność tej konsoli

To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur

To były ostatnie tak dobrze wyglądające wyścigi na PS2. W Gran Turismo 4 Polyphony Digital pokazało pazur

Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać

Według raportu, biedne dzieci dorastają przed ekranami, podczas gdy bogate rodziny płacą tysiące dolarów, aby ich pociechy uczyły się czytać