Aktualizacja sterowników Nvidii w wersji 556.12 szykuje sprzęt na premierę The First Descendant i poprawia kilka błędów

Firma Nvidia wypuściła nową wersję swoich sterowników graficznych GeForce Game Ready, oznaczoną sygnaturą 556.12. Przede wszystkim wprowadzają one wsparcie dla nadchodzącego The First Descendant, ale także dodają obsługę technologii DLSS 3 i Reflex do PayDay 3.

gaming
Miłosz Szubert28 czerwca 2024
Źrodło fot. PlayStation Store
i

Rozpoczęły się wakacje i choć w nadchodzących tygodniach nie będziemy mieli przytłaczającej ilości premier dużych tytułów, nie oznacza to, że nie będzie ich w ogóle. Już w najbliższy wtorek na rynku pojawi się The First Descendant, nowy looter shooter science fiction od południowokoreańskiej firmy Nexon. Osoby posiadające karty Nvidia GeForce mogą się przygotować na to wydarzenie, instalując nową wersję sterowników Game Ready, oznaczoną sygnaturą 556.12. Ściągniecie je z tego miejsca.

Wsparcie dla The First Descendant

Dzięki nim The First Descendant od momentu premiery będzie wspierane przez szereg popularnych technologii od giganta z Santa Clara, takich jak Ray Reconstruction czy DLSS 3.5, dzięki którym gra nie tylko wypięknieje, ale również będzie lepiej działała (o ile rzecz jasna posiadacie odpowiednie karty graficzne z rodziny GeForce RTX). Gra będzie też obsługiwała Nvidia Reflex, które pozwoli na zminimalizowanie opóźnienia między wydaniem komendy, a wyświetleniem rezultatów na ekranie (do tego z kolei, oprócz układów graficznych GeForce RTX, konkretnie z serii 40, potrzebne są jeszcze monitory G-SYNC). Więcej szczegółów znajdziecie w tym miejscu.

Dodatkowo Nvidia przygotowała wsparcie dla DLSS 3 w PayDay 3. Zgodnie z wykresami, po włączeniu tej opcji, produkcja studia Starbreeze jest w stanie działać nawet o przeszło połowę lepiej na kartach GeForce RTX 4070 (przy rozdzielczości 3840x2160). Nie zapomniano też o dodaniu Nvidia Reflex.

Inne atrakcje

Ponadto nowe sterowniki eliminują szereg błędów, w tym chociażby wyskakujący komunikat Out of memory, który można było napotkać podczas rozgrywki w The Last of Us Part 1 czy niepoprawne informacje na temat wysokiego opóźnienia w trakcie zabawy w Valorant. Bardziej szczegółowy opis całej zawartości aktualizacji oprogramowania GeForce Game Ready jest dostępny tutaj.

POWIĄZANE TEMATY: gaming Nvidia sterowniki

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

iOS 26 Beta 3. Co nowego? Apple zmienia wygląd, ulepsza AI i wprowadza aplikację dla graczy

iOS 26 Beta 3. Co nowego? Apple zmienia wygląd, ulepsza AI i wprowadza aplikację dla graczy

Planujesz zakup Nintendo Switch 2? Analitycy mają złe wieści dotyczące dostępności konsoli

Planujesz zakup Nintendo Switch 2? Analitycy mają złe wieści dotyczące dostępności konsoli

Microsoft zwalnia 9000 pracowników, a wysoko postawiony członek Xboxa im radzi: sztuczna inteligencja może pomóc przetrwać trudne czasy

Microsoft zwalnia 9000 pracowników, a wysoko postawiony członek Xboxa im radzi: sztuczna inteligencja może pomóc przetrwać trudne czasy

Przez 23 lata przechowywał w stodole ponad 2200 komputerów, a potem sprzedał je na eBayu za mniej niż 400 złotych

Przez 23 lata przechowywał w stodole ponad 2200 komputerów, a potem sprzedał je na eBayu za mniej niż 400 złotych

NVIDIA udostępnia wtyczkę DLSS 4 dla silnika Unreal Engine 5. Programiści zyskają skalowanie AI nowej generacji

NVIDIA udostępnia wtyczkę DLSS 4 dla silnika Unreal Engine 5. Programiści zyskają skalowanie AI nowej generacji